نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه میانگین 13 درصد افزایش یافت

  مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: نرخ کرایه تاکسی در سال 97 با میانگین حدود 13 درصد افزایش نسبت به سال قبل، به تصویب شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری رسید.   

نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه میانگین 13 درصد افزایش یافت سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ با اشاره به اینکه لایحه پیشنهادی افزایش کرایه تاکسی چندی پیش در صحن علنی شورای شهر تصویب و به فرمانداری ارسال شد، اظهار کرد: با تأیید این مصوبه توسط فرمانداری، نرخ‌های جدید کرایه تاکسی در سال ۹۷ از روز چهار شنبه 23 خردادماه اجرا خواهد شد.

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه بیان کرد: نرخ کرایه تاکسی را هرساله مطابق با تورم و رعایت سایر جوانب افزایش می‌دهیم چرا که تاکسیرانان نیز مشکلات بسیاری دارند و باید امرار معاش داشته باشند.
 
سجاد سلیمانی با بیان اینکه  در حدود 10 هزار برچسب نرخ کرایه ٩٧ تاکسی‌ها  در آینده نزذیک  چاپ و توزیع می‌شود، گفت :  این برچسب‌ها که بر روی شیشه جلوی تاکسی‌ها نصب خواهد شد، مبنای جدید پرداخت کرایه‌ها در سال جاری است. 

وی تصریح کرد: شهروندان برای اطلاع از نرخ‌های سال ۹۷ علاوه بر برچسب‌های کرایه در تاکسی‌ها ، تابلوهای خطوط ، نشریات ،صدا و سیما  نیز می‌توانند به سایت سازمان تاکسیرانی به آدرس kermanshahtaxi.ir نیز مراجعه کنند. 

سلیمانی  خاطر نشان کرد: بی شک تاکسیرانان شهر کرمانشاه همواره در خدماترسانی به مردم شریف کرمانشاه پیشرو بوده اند و با ایثارگری خویش به شهروندان  یاری رسانده اند و از تمامی این عزیزان که همکاری و همراهی بسیار سنجیده  و ارزشمندی با سازمان تاکسیرانی و مردم داشته و صبورانه از افزایش نرخ کرایه تاکسی ، پیش از زمان  اعلام رسمی خوداری کردند  و موچبات رضایت شهروندان را فراهم اوردند ، صمیمانه سپاسگذاریم .

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر داری کرمانشاه واحد شکایات و بازرسی سازمان با شماره تلفن های  38246565-38211948 آماده رسیدگی به هرگونه مشکل شهروندان در خصوص اجرای کرایه‌های جدید خواهد بود.
 

انتهای پیام/ز

افزایش نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار