مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) برای هفتمین سال متوالی در سطح مدارس مقطع اول دوره متوسطه اجرا خواهد شد.

اجرای طرح ملی دانش آموزی (داناب) برای هفتمین سال متوالی در سطح مدارس استان سمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت : در اجرای طرح ملی داناب در سال تحصیلی 97 – 98 در سطح مدارس استان سمنان حدود 26 هزار و 759 دانش آموز مقطع متوسطه دوره اول مشارکت خواهند داشت و آموزش های لازم در خصوص مدیریت مصرف آب و مصرف بهینه آب را فرا خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه این طرح، یک طرح ملی است و با همکاری، تعامل و همسویی می توان شاهد اثر بخشی آن بود، ادامه داد: طرح ملی دانش آموزی داناب در سال تحصیلی 97 – 98 در حدود 225 آموزشگاه مقطع متوسطه اول اجرا خواهد شد که از این تعداد 74 آموزشگاه در مناطق روستایی است.

ایرج حیدریان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان نیز با بیان اینکه استان سمنان در اجرای طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) در سطح مدارس استان سمنان دارای رتبه برتر کشوری است، گفت: این طرح برای هفتمین سال متوالی در سطح مدارس استان سمنان اجرا خواهد شد و انشاءالله بتوانیم در شرایط بحرانی امروز، شاهد اثر بخشی مطلوب این طرح در جامعه باشیم.

وی اضافه کرد: شرایط مدیریت مصرف در کشور ما، شرایط مطلوب و خوبی نیست، سرانه مصرف در کشور ما نیز بسیار بالا است، لذا ما در اجرای طرح های مهم در حوزه آب و آگاهی بخشی به جامعه باید همکاری اقناعی مخاطبان و مردم را به همراه داشته باشیم.

انتهای پیام / گ

حدود 26 هزار و 759 دانش آموز مقطع متوسطه دوره اول در طرح داناب مشارکت خواهند داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.