صدور مجوز حضور بازیکنان سرباز تراکتور

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز از احتمال اضافه شدن یک بازیکن سرباز جدید به تراکتور خبر داد و گفت: به احتمال زیاد یک بازیکن سرباز دیگر که پیش از این کار‌های جذب او انجام شده بود، به تراکتور اضافه شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: باتوجه به این‌که پیش از خریداری تراکتور سربازان در تیم حضور داشتند، طی جلسه‌ای مقرر شد تعدادی از سربازان فعلی تیم تا پایان خدمت سربازی در تراکتور حضور داشته باشند که جا دارد از سردار خرم، سردار باران چشمه، سردار الیاسی، سردار عاشوری و سرلشگر باقری به دلیل حمایت از بازیکنان سرباز و تیم تراکتورسازی قدردانی کنم.

وی در خصوص وضعیت واگذاری تیم فوتبال گسترش فولاد نیز افزود: تیم‌هایی از سایر استان‌ها برای خریداری امتیاز لیگ برتری گسترش فولاد اعلام آمادگی کردند، با این حال اولویت ما حفظ امتیاز این تیم در تبریز است. پیشنهاد کردیم مالک کارخانه ماشین‌سازی امتیاز لیگ برتری گسترش فولاد را خریداری کند که گویا اعلام کرده آمادگی تیم داری در لیگ برتر را ندارد.

وی در خصوص واگذاری تیم فوتبال ماشین سازی به کارخانه ماشین سازی ادامه داد: روز گذشته جلسه‌ای برای واگذاری امتیازاین تیم به مالک کارخانه برگزار شده است.

زنوزی با بیان این‌که حضور گسترش فولاد در لیگ برتر از نظر قانونی مشکل ندارد، بیان کرد: شرکت‌های جداگانه سهام‌دار تراکتور و گسترش فولاد هستند، ولی به خاطر این‌که تراکتور با قدرت کار را پیش ببرد به دنبال واگذاری گسترش فولاد هستم.

وی از انعقاد قرارداد سه ساله با «علی عبداله‌زاده» خبر داد و افزود: تمامی قرارداد‌های تراکتور با مربیان و بازیکنان طولانی مدت بوده تا در سال‌های آتی با مشکل مواجه نشویم.

گفتنی است:محمدرضا زنوزی هم اکنون مالک سه باشگاه تراکتورسازی، گسترش فولاد و ماشین سازی است. 

 

انتهای  پیام/ش

احتمال اضافه شدن یک بازیکن سرباز جدید به تیم تراکتور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار