مسابقات شطرنج جام رمضان در در محل خانه شطرنج مجموعه ورزشی تختی این شهرستان  برگزار شد.

برگزاری مسابقات شطرنج جام رمضان در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسابقات شطرنج جام رمضان به همت هیئت شطرنج و همکاری اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر در محل خانه شطرنج استادیوم تختی شهرستان ملایر برگزار شد.

مسابقات شطرنج جام رمضان در دو بخش آقایان و بانوان در رده های سنی آزاد زیر 18 سال,زیر 14 سال و زیر 10 سال به سرداوری علی غیاثوند در7 دور به صورت ریتر (ثبت رتینگ جهانی ) با حضور 33 نفر شرکت کننده برگزار گردید.

این مسابقات از اواسط ماه مبارک رمضان شروع و به مدت هفت شب ادامه داشت که از استقبال خوبی از سوی شطرنج بازان شهرستان ملایر برخوردار بود .

در بخش آقایان عباس زهره ند,اسماعیل غیاثوند,ایرج نوروزی,اسماعیل بازدار,عباس بیات و محمد رضا احمدیان به ترتیب به مقامهای اول تا ششم این مسابقات دست پیدا کردند.

در بخش بانوان نیز دینا سیف,فاطمه باقری و حدیث نوری به ترتیب مقامهای اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

حسام عباسی مقام اول رده سنی زیر 18 سال,امیر علی زمانی مقام اول رده سنی زیر 14 سال و محمد رضا ونایی مقام اول رده سنی زیر 10 سال را کسب نمودند.

اکبری رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر نیز از نحوه برگزاری این مسابقات بازدید نمودند و از ورزشکاران و خانواده های آنان خواستند تا با برنامه ریزیهای دقیق و اصولی خود ورزش را در سبد زندگی خود قرار دهند و خلاقیت وابتکار خود را در هر رشته ورزشی به کار گیرند تا شاهد روزی باشیم که در همه رشته های ورزشی دارای قهرمانیها و افتخارات ملی و بین المللی و جهانی باشیم.

گفتنی است نفرات برتر این مسابقات جهت حضور در مسابقات قهرمانی استان و کشور انتخاب و در حال حاضر نیز در حال آماده سازی خود برای حضور در این مسابقات هستند.

انتهای پیام/ب

مسابقات شطرنج جام رمضان در ملایربرگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.