عابدزاده: کی‌روش هر تصمیمی بگیرد به آن احترام می‌گذارم

گلر تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: چندان به حضور در ترکیب اصلی تمرکز نمی‌کنم و کی روش تصمیم نهایی برای انتخاب گلر اصلی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه «رکورد» پرتغال، شاگردان کارلوس کی روش خود را برای بازی مقابل مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که روز جمعه برگزار می شود آماده می کنند. امیر عابدزاده گلر ماریتیمو پرتغال یکی از بازیکنانی است که از سوی کی روش به این رویداد مهم دعوت شده است. با وجودی که امیر عابدزاده گلر اصلی ایران نیست اما آرزویش برای بازی در ترکیب اصلی را کتمان نمی کند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در این اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

عابدزاده:کی‌روش هر تصمیمی بگیرد به آن احترام می‌گذارم/هدف تمام بازیکنان تیم ملی موفقیت در روسیه است

عابدزاده در مصاحبه با این نشریه پرتقالی گفت: نخستین بازی ما در جام جهانی 2018 روسیه مقابل مراکش است و به همین علت تمرکزمان معطوف به این دیدار است. البته ما نه تنها به اسپانیا و پرتغال بلکه به سایر تیم های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه احترام می گذاریم. درست است که من در شهر کریستیانو رونالدو و تیم ملی پرتغال بازی می کنم اما بازی مقابل این تیم در این رویداد شرایط ویژه ای دارد. خوشبختانه پیش از حضور در روسیه آمادگی خوبی را برای جام جهانی بدست آوردیم و بازی با لیتوانی هم خیلی به ما کمک کرد که بازیکنان آماده تر شوند. در مجموع ارزیابی ام از این دیدار مثبت است. چندان به حضور در ترکیب اصلی تمرکز نمی کنم اما به طور کامل تمریناتم را به صورت فشرده و منظم دنبال می کنم و کی روش تصمیم نهایی برای انتخاب گلر اصلی ایران در جام جهانی 2018 روسیه را می گیرد و هر چه او نظر بدهد من به آن احترام می گذارم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

او در مورد رقابت سختش با بیرانوند و مظاهری برای حضور در ترکیب تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه گفت: موفقیت تیم برایم بسیار اهمیت دارد و بدون شک تمام بازیکنان به موفقیت تیم اطمینان دارند و با من هم نظر هستند. قطعأ موفقیت ایران در این رویداد هدف بزرگ اعضای تیم ملی است و کی روش به خوبی ما را برای این رقابت ها آماده کرده است. به هر حال تمام بازیکنان متوجه شده ایم که با مشکلات درون زمین چگونه برخورد کنیم و خودمان را از لحاظ روحی و روانی آماده کرده ایم.

انتهای پیام/

اظهارات عابدزاده در مصاحبه با نشریه پرتقالی رکورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار