پیش بینی هواشناسی استان مرکزی حکایت از تداوم این ناپایداری‌ها برای بیست و دوم خرداد ۹۷ دارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ هواشناسی  تداوم این ناپایداری‌ها را برای استان مرکزی پیش بینی کرده است.

هواشناسی استان مرکزی اعلام کرد:دیروز شاهد رگبار‌های پراکنده باران همراه با رعدوبرق و وزش باد در برخی مناطق شمال و شرق استان بودیم. پیش بینی‌ها حاکی از تداوم این ناپایداری‌ها در ساعات بعدازظهر امروز عمدتا در مناطق شمال و شرق استان می‌باشد.

بر این اساس امروز عمدتا در مناطق تفرش، آشتیان، غرق آباد، ساوه، دلیجان و محلات در ساعات بعدازظهر رشد ابر احتمال رگبار و و رعدوبرق پراکنده و احتمال وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

در سایر مناطق استان در ساعات بعدازظهر مقداری بر پوشش ابر افزوده خواهد شد. فردا این ناپایداری‌ها کاهش خواهد یافت، اما در مناطق تفرش و آشتیان در ساعات بعدازظهر رشد ابر و احتمال رگبار و رعدوبرق خفیف و پراکنده و وزش باد شدید موقتی وجود دارد.
  همچنین طی ساعات بعدازظهر امروز در برخی از مناطق استان بر میزان سرعت باد افزوده خواهد شد؛ بنابراین به این دلیل و همچنین وزش باد در بیابان‌های مرکز ایران و جهت شرق سوی جریانات هوا به سمت استان مرکزی احتمال ایجاد گردوخاک دور از انتظار نمی‌باشد.

دمای هوا طی سه روز آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت. 

انتهای پیام / ج

پیش بینی هواشناسی استان مرکزی برای بیست و دوم خرداد

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.