معاون استاندار اردبیل؛

منطقه گردشگری شابیل با سرمایه گذاری بخش خصوصی احیاء می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از احیاء منطقه گردشگری شابیل با امضاء تفاهم نامه ای به ارزش 220 میلیارد تومان با سرمایه گذار بخش خصوصی خبر داد.

بهروز ندایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اعلام کرد: یک سرمایه گذار بخش خصوصی نسبت به اجرای طرح گردشگری در منطقه شابیل شهرستان مشگین شهر اعلام آمادگی نموده و بعد از بررسی و مذاکرات کارشناسی، تفاهم نامه مربوطه به امضاء رسید.

وی درخصوص تعهد سرمایه گذار گفت: سرمایه گذار مجتمع شابیل متعهد گردیده است تا ظرف 45 روز نسبت به تکمیل مطالعات و فراهم نمودن مقدمات کار اقدام و حداکثر تا 18 ماه دیگر فاز اول این منطقه را به بهره برداری برساند.

معاون استاندار اردبیل افزود: همچنین طبق تفاهم نامه حداکثر ظرف 3 سال آینده تمام طرح های مصوب در محدوده 100 هکتاری شابیل تکمیل شده و به بهره برداری خواهند رسید.
ندایی طرح های متنوع گردشگری، رفاهی و تفریحی مانند مجتمع های اقامتی، میدان اسب دوانی، مجموعه تله سیژ، فضاهای گردشگری طبیعی، پیست اسکی، سایت های تفریحی مجهز به تجهیزات مدرن و مجتمع آبگرم درمانی مجهز را از جمله طرح هایی عنوان کرد که ظرف 3 سال و با سرمایه گذاری 220 میلیارد تومانی در شابیل به انجام خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه در استان اردبیل ظرفیت های فراوان و متنوعی برای توسعه صنعت گردشگری داریم از آمادگی کامل استانداری اردبیل برای جذب و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران و صاحبان ایده و تخصص در تمام حوزه ها به ویژه در حوزه گردشگری خبر داد.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح گردشگری در منطقه شابیل مشگین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.