کوچکی‌نژاد در تذکر شفاهی:

سوال از رئیس‌جمهور پابرجاست/ روحانی باید در مجلس حضور یابد

نماینده رشت گفت: سوال از رئیس‌جمهور باقی است و وی باید در مجلس حضور یابد و پاسخگوی نمایندگان باشد.

سوال از رئیس‌جمهور پابرجاست/ روحانی باید در مجلس حضور یابدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی اظهار کرد: مطابق با اصل ۸۸ قانون اساسی، اگر مسائل اساسی برای مردم ایجاد شود مردم حق دارند از رئیس‌جمهور سوال بپرسند.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در بازار ارز ایجاد شده است و مسائلی چون تورم، رکود و حل نشدن مشکل مال‌‎باختگان، حق مردم و نمایندگان است که رئیس‌جمهور در مجلس حاضر شود و پاسخگو باشد.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه هیئت رئیسه با دولت مماشات کرد و سوال از رئیس‌جمهور را طول داد، تصریح کرد: دولت تنها یک هفته فرصت دارد تا  از نمایندگان بخواهد سوال خود  را پس بگیرند، اما این سوال بعد از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه که یک هفته از مطرح شدن آن گذشته بود، پس گرفته شد و خلاف قانون اساسی است.

کوچکی‌نژاد تاکید کرد: هیئت رئیسه بر اساس ماده ۲۱۲ تخلف کرده و همچنان سوال از رئیس‌جمهور باقی است و وی باید در مجلس حضور یابد و پاسخگو باشد.

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: اینکه شما می‌گویید هیئت رئیسه  تخلف کرده است، صرفا نظر شخصی شماست.

وی اظهار کرد: اگر امضا می‌کنید چرا امضای خود را پس می‌گیرید؟ چه کسی گفته است که امضای خود را پس بگیرید و این گونه پشت تریبون اختلافات را بیان کنید؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
تنها مبارزه با گرانی نخریدن است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
نماینده ای که رو حرفش نمی ایسته و سوالش رو پس می گیره نماینده نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
بسیار عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
من الان بیکار هستم الان لیسانس دارم دیروز رفتم یه جایی برای کار بهم گفتند اصلا استخدام نداریم منی که درس خوندم باید چیکارکنم ؟؟
آخرین اخبار