طارمی: اردوهای تیم ملی از نظر رسانه ها طولانی بوده است

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: اردوهای تیم ملی از نظر رسانه ها طولانی بوده است و این میزان آماده سازی برای جام جهانی کافی نیست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی طارمی درحاشیه تمرین امروز(سه شنبه) تیم ملی فوتبال ایران درباره آسیب دیدگی اش بیان کرد: در بازی با لیتوانی از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شدم که خدا را شکر مشکل خاصی نبود و از روز گذشته هم با تیم تمرین کردم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در این اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

او درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پس از پشت سر گذاشتن اردوهای طولانی مدت اظهار داشت: شاید اردوهای تیم ملی فوتبال ایران از نظر شما طولانی مدت باشد اما ما در کل یک کمپ در ترکیه برگزار کردیم و حدود یک هفته است در روسیه حضور داریم. این دوره کوتاه آماده سازی برای جام جهانی 2018 روسیه مناسب و زیاد نیست اما خوشبختانه شرایطمان خیلی خوب بود و همانگونه که می خواستیم پیش رفت. دستورهای تاکتیکی کارلوس کی روش هم از لحاظ بدنسازی و فنی خیلی خوب است و امیدوارم از این به بعد هم شرایط خوب پیش برود.

طارمی درباره تحلیلش از سه حریف تیم ملی بیان کرد: هر تیمی که به جام جهانی 2018 روسیه می آید باید خوب و مقتدر باشد. هرچند می گوییم اسپانیا و پرتغال تیم های خیلی خوبی هستند اما مراکش هم در همان حد و تیم قوی ای است. حتی ایران هم در حد همین تیم ها است و ما هم برای پیروزی شانس داریم چراکه فوتبال، ورزش اتفاق ها است.به امید خدا بهترین بازی ها را انجام دهیم و نتاج خوبی بگیریم.

او درمورد جو حاکم بر اردوی تیم ملی و اینکه از بیرون اینگونه به نظر می رسد بین بازیکنان رفاقت و همدلی خوبی وجود دارد، تصریح کرد: من 2 تا 3 سال است در تیم ملی حضور دارم اما طبق آنچه که شنیده ام مهم ترین عامل نتیجه گیری تیم ملی فوتبال ایران در شش تا هفت سال اخیر همدلی بین بازیکنان بوده و به همین دلیل موفقیت های ما دوام داشته است. فکر می کنم این امر چیز خوبی است.

بیشتر بخوانید

طارمی درباره اینکه آیا این همدلی می تواند منجر به موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه شود یا خیر، گفت: دلیل تمام موفقیت های ما همدلی بین بازیکنان است و تا زمانی که کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران باشد هم این امر تداوم دارد چراکه او نظم و رفاقت بین بازیکنانش را دوست دارد. امیدوارم این همدلی را در زمان بازی هایمان ببینیم و بتوانیم به پیروزی برسیم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه با توجه به عملکرد خوبش در بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آیا اکنون هم از لحاظ جسمانی و روحی می تواند به تیم ملی کمک کند یا خیر، تصریح کرد: ما تیم همدلی هستیم و نمی توانم بگویم گل زدن من سبب شده است تیم ملی به پیروزی برسد. من تاثیر کوچکی در گل هایی که در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به ثمر رساندم داشتم و اگر سایر بازیکنان نبودند شاید هم نمی توانستم گل بزنم. مهم نیست چه بازیکنی گل زند بلکه پیروزی تیم ملی فوتبال ایران و صعود به دور دوم جام جهانی 2018 روسیه اهمیت دارد.

انتهای پیام/

اظهارات طارمی درباره جام جهانی فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار