ساعت کار ادارات سیستان و بلوچستان تغییر کرد

بر اساس تصمیم گیری‌های انجام شده ساعت کار دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان تغییر کرده و از فردا چهارشنبه با برنامه جدید اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، بر اساس ابلاغیه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مصوبه هیات دولت و تصمیمات اخذ شده در نشست شورای تامین استان، با هدف ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف برق، ساعت کار اداری دستگاه‌های اجرایی استان از روز چهارشنبه٢٣ خرداد ١٣٩٧/ تا اطلاع ثانوی با تغییر همراه است.

بر اساس این گزارش، کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ٦ تا ١٣و روز‌های پنجشنبه از ساعت ٦ تا ١٢ با حضور در ادارات خود به خدمات رسانی به مردم و انجام وظایف محوله بپردازند.

در ادامه این گزارش آمده است: ساعات کار شهرداری ها، بیمارستان ها، بانک ها، مراکز درمانی، امداد رسانی و شرکت‌های خدمات رسان تغییری نخواهد کرد.

در این گزارش آمده است: تعیین ساعات کار بانک‌ها بر اساس تصمیمات شورای سیاستگذاری بانک‌ها و تعیین ساعات کار دانشگاه‌ها بر اساس تصمیمات هیات امنای دانشگاه هاست.

انتهای پیام/ع

تغییر ساعت کار ادارات سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار