عملکرد بانک‌های قزوین در پرداخت تسهیلات ارزیابی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: عملکرد بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات روستایی زیر ذره بین است و در پایان سال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست شورای اشتغال و توسعه قزوین افزود: بانک‌ها باید نهایت تلاش خود را به کار بگیرند تا متقاضیان دریافت تسهیلات روستایی بتوانند وام‌های مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

حبیبی گفت: تسهیلات مورد نیاز متقاضیان در بخش‌های سلامت، خدمات و فناوری اطلاعات و ورزش با کم توجهی در پرداخت روبروست و این معضل را باید با همکاری استانداری، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های مربوطه و بانک‌ها مرتفع کرد.

وی با بیان اینکه رتبه قزوین در بخش ارایه تسهیلات روستایی به متقاضیان باید به سرعت ارتقا پیدا کند، اضافه کرد: رقابت بالایی بین استان‌های کشور برای جذب منابع مربوط به این تسهیلات وجود دارد بنابراین نباید در این حوزه با کم کاری مدیران دستگاه‌ها و بانک‌ها مواجه باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارگفت: باید به متقاضیان دریافت تسهیلات روستایی اعلام شود که تا پایان خرداد ماه جاری فرصت دارند تا پرونده شان را تکمیل کنند در غیر این صورت وام به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

حبیبی گفت: تاکنون ۵۶۸ پرونده برای ارایه تسهیلات اشتغالزایی روستایی به بانک‌های استان ارسال شده که رقم مربوط به آن‌ها یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین هم در این نشست گفت: بیشترین میزان ارایه تسهیلات روستایی استان تاکنون با ۱۹ درصد به شهرستان آبیک اختصاص داشته است.

مسعود بابایی افزود: تاکنون صندوق کارآفرینی مهر امید با ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بیشترین سهم را در ارایه تسهیلات روستایی در بین بانک‌های استان داشته است.

انتهای پیام/

نشست شورای اشتغال و توسعه قزوین

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار