پرداخت ۶۴۷ میلیون تومان صدقه در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: مردم نیکوکار خراسان شمالی در دو ماهه امسال ۶۴۷ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با بیان این که هم‌اکنون ۱۰۹ هزار و ۱۵۹ صندوق صدقه بزرگ ، متوسط و کوچک در استان نصب و توزیع شده است، افزود: مردم نیکوکار استان خراسان شمالی در دو ماهه امسال ۶۴۷ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.
وی با اشاره به این که امسال ۲۵ درصد منابع صدقات صرف ازدواج جوانان نیازمند می‌شود ، گفت: تمامی صدقات پرداختی مردم در سرفصل‌های کمک‌های موردی خاص به نیازمندان وام‌های قرض‌الحسنه ، کمک‌هزینه ازدواج ، مسکن ، درمان ، تحصیل و اشتغال خانوار‌های تحت حمایت این نهاد هزینه می‌شود.
اهرابی اظهار کرد: امسال ۲۳ درصد صدقات در بخش پرداخت کمک موردی به نیازمندان  ۲۰ درصد در بخش احداث و تعمیر مسکن محرومان، ۱۰ درصد در بخش خدمات آموزشی و فرهنگی  هفت درصد در بخش پرداخت وام‌های ضروری و پنج درصد نیز در بخش اشتغال جونان نیازمندان هزینه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: هم‌اکنون سه روش نوین در قالب اپلیکشن‌های الکترونیکی ، تلفن گویا و کد‌های آسان پرداخت در اختیار عزیزان هم استانی قرار دارند که با این سه شیوه می‌توانند در کمترین زمان ممکن کمک‌های خود را به نیازمندان هدیه کنند.
وی افزود: مردم سخاوتمند استان می‌توانند با نصب اپلیکشن سکه و یا با شماره تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ صدقات خود را به صورت روزانه به دست نیازمندان برساند.
گفتنی است: کد آسان پرداخت صدقه #۰۵۸*۸۸۷۷* در اختیار مردم قرار دارد که می‌توانند با وارد کرد پیش شماره شهرستان‌های موردنظر خود کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.
انتهای پیام/ ب 

۲۵ درصد منابع صدقات صرف ازدواج جوانان نیازمند می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.