یورو اسپورت از تیم ملی فوتبال ایران تمجید کرد

سایت یورو اسپورت از تیم ملی فوتبال ایران به دلیل حضور بازیکنان با کیفیت در خط حمله و دفاع تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از یورو اسپورت،جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از بیست و چهارم خردادماه آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در ۳ دیدار سخت باید مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال قرار بگیرد.خبرگزاری یورو اسپورت سایت از تیم ملی ایران به دلیل خط دفاعی قدرتمند و بازیکنان برتر خط حمله، تمجید کرده است.

یورو اسپورت از تیم ملی فوتبال ایران تمجید کرد

این سایت در ارتباط با صعود تیم ملی به جام جهانی روسیه گفت: تیم ملی ایران به آسانی و به عنوان دومین تیم پس از برزیل به جام جهانی ۲۰۱۸ راه یافته است. ایران در ۱۸ بازی آسیایی خود تنها ۵ گل دریافت کرده و به ندرت شاهد شکست بوده است و می‌تواند یکی از بهترین تیم‌ها در جام جهانی روسیه باشد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

این رسانه اروپایی در ارتباط با شرایط بازیکنان تیم ایران افزود: یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران سردار آزمون است که توانسته در قالب بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا در برابر بهترین تیم‌های جهان از جمله بایرن مونیخ گلزنی کرده و به دنبال آن سبب پیروزی تیمش شود. آزمون در ۳۲ بازی ۲۳ گل زده است و با ۲۱ سال سن می‌تواند یکی از بازیکنان شگفتی ساز جهان شود. این بازیکن در حال حاضر نیز در تیم روبین کازان روسیه فعالیت می‌کند.

سعید عزت الهی نیز یکی از بازیکنان جوان تیم ملی ایران است که با ۲۱ سال در لیگ برتر روسیه فعالیت می‌کند و می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان در ناحیه میانی تیم ملی ایران باشد.

این سایت در ارتباط با ستارگان تیم ملی ایران نیز گفت: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران توانسته همراه با تیم ملی ایران با ۶۱.۶۳ درصد پیروزی، یکی از قابل اعتماد‌ترین سرمربیان ملی باشد. در حالی که تیم ملی ایران بر پایه دفاعی ساخته شده است این سرمربی توانسته به آمار ۵۶ گل در ۸۶ بازی دست یابد. همچنین علیرضا جهانبخش نیز توانسته است با عنوان آقای گل لیگ برتر هلند نقطه عطف و ستاره درخشان ایران در جام جهانی باشد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

انتهای پیام/

تمجید از تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار