اعزام کاروان سلامت به روستاهای درمیان

مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی از اعزام کاروان سلامت و نیکوکاری این جمعیت به روستاهای درمیان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛و به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان جنوبی،شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت:پس از ماه مبارک رمضان کاروان سلامت و نیکوکاری جمعیت هلال احمر با هدف بررسی نتیجه درمان بیماران و توزیع اقلام بهداشتی به منطقه اعزام خواهد شد.

 

معاون استاندار و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان به همراه جمعی از مدیران کل استان از روستاهای ذکری و گل نی در شهرستان درمیان بازدید کردند.

 

در این بازدید مشکلات روستاهای بخش گزیک از جمله تأمین آب شرب،بهسازی و نوسازی مسکن روستایی،گازرسانی و بهداشت و درمان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

 

شهریاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از پیگیری روند درمان بیماری پوستی شایع در منطقه خبر داد و افزود:پس از اعزام کاروان سلامت اعزامی به مناطق مذکور در سوم و چهارم اردیبهشت سال جاری جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان تاکنون ۱۰ نوبت جهت پیگیری روند درمان بیماران از منطقه بازدید داشته است و داروهای مورد نیاز بیماران در جریان این بازدیدها تأمین شده است.

 

وی با اشاره به اینکه حضور کودکان در فضای باز و قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید از عوامل تشدید کننده بیماری است، گفت:یکی از نیازهای کودکان روستای ذکری شهربازی سرپوشیده است که کودکان را از تابش شدید آفتاب محافظت کند و در صورت همراهی مسئولان و خیران این مهم اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار