امینی: محاسبه نشدن مدال، علت حذف کانوپولو از مسابقات آسیایی بود

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: به دلیل برگزاری آزمایشی و محاسبه نشدن مدال کانوپولو، این رشته از جاکارتا حذف شد.

امینی: محاسبه نشدن مدال، علت حذف کانوپولو از مسابقات آسیایی بودبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با رادیو با تاکید بر موقعیت بسیار خوب کانوپولو ایران در آسیا پیرامون علت مخالفت ستاد عالی بازی‌های آسیایی با اعزام تیم کانوپولو به جاکارتا اظهار کرد: ستاد عالی بازی‌های آسیایی تصویب کرد که فدراسیون قایقرانی با ۳۹ ورزشکار در رشته‌های روئینگ، سیلینگ، کانوکایاک و اسلالوم در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور پیدا کند. برای اولین بار قرار است که مسابقات کانوپولو به صورت آزمایشی در بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزار شود.

او افزود: با توجه به موقعیتی که کانوپولو ایران در آسیا دارد و سال گذشته در بخش آقایان قهرمان و در بخش بانوان نائب قهرمان آسیا شدیم، طی مکاتباتی درخواست کردیم که این تیم در بازی‌های آسیا شرکت داشته باشد، اما متاسفانه ستاد عالی بازی‌های آسیایی تشخیص دادند که تیم اعزام نشود که دلیل آن آزمایشی بودن این مسابقات و محاسبه شدن مدال‌های این رشته در رنکینگ بود. من این دلایل را موجه می‌دانم. اگر این رشته المپیکی شود اتفاق خوبی خواهد افتاد، چون ما عملکرد خوبی در این رشته داریم.

امینی ادامه داد: در بازدیدی که صالحی امیری، رحیمی و سجادی از اردو‌های تیم ملی قایقرانی داشتند، از آن‌ها خواهش کردیم که این موضوع مجددا بررسی شود. از آن جا که این رقابت‌ها زیر نظر کنفدراسیون آسیایی برنامه ریزی می‌شود ممکن است ما از سوی فدراسیون و به شکل یک سفر معمولی در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی اضافه کرد: ورزشکاران بیش از ۶ ماه است که در اردو هستند. در صورتی که کانوپولو در سیستم بازی‌های جاکارتا گنجانده نشود، ما با هماهنگی با وزارت ورزش به عنوان یک سفر فدراسیونی ورزشکاران را به جاکارتا اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اظهارات امینی درباره وضعیت کاناپولو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار