طحانی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازگشایی نماد‌ها به شفافیت در بازار بورس کمک می‌کند

تحلیل‌گر بازار سرمایه گفت: بازگشایی نماد‌ها می‌تواند به شفافیت و نقدشوندگی بازار کمک کند.

بازگشایی نماد‌ها به شافیت در بازار بورس کمک می‌کندمهدی طحانی تحلیل‌گر بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بازگشایی نماد‌ها در بازار اظهار کرد: هم اکنون بازار وضعیت بهتری به خود گرفته است و بازگشایی نماد‌ها می‌تواند به شفافیت و نقدشوندگی بازار کمک کند. 

وی با اشاره به بازگشایی نماد‌ها در آینده، گفت: هم اکنون روال بازار وضعیت خوبی را تجربه می‌کند و فقط ۲۰ تا ۳۰ درصد نوسان وجود دارد.

طحانی تصریح کرد: خوشبختانه قول‌هایی که رئیس سازمان بورس درخصوص بازگشایی نماد‌ها به سهامداران داده بودند موفقیت آمیز بوده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و بزودی تمام نماد‌ها در بازار بازگشایی شوند.

این تحلیل‌گر بازار سرمایه با بیان اینکه موضوع توقف و بازگشایی نماد‌های بانکی معضلی است که مدت‌هاست در بازار سرمایه وجود دارد، افزود: مسئولان بازار بورس تلاش می‌کنند از تریبون‌های مختلف، سرمایه‌های خود را به سمت بازار هدایت کنند.

گفتنی است، بسیاری از تحلیل‌گران درخصوص دستورالعمل جدید توقف و بازگشایی نماد‌ها معتقدند اگر چه دستورالعمل جدید را می‌توان گامی به سوی جلو دانست، اما اکتفا کردن به این دستورالعمل گره‌ای از مشکلات سهامداران و مخصوصا سهامداران خرد حل نمی‌کند و معضل توقف‌های طولانی مدت نماد‌ها در بورس و فرابورس ایران همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

توقف و بازگشایی نمادها مدت هاست در بازار سرمایه وجود دارد

 

برچسب ها: نرخ ارز ، بازار بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار