دیدار سرمربی و کاپیتان های اسبق تیم ملی فوتبال ایران با تاج

سرمربی و کاپیتان های اسبق تیم ملی با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حشمت مهاجرانی، احمدرضا عابدزاده و حمید استیلی امروز(چهارشنبه) با حضور در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال،با مهدی تاج دیدار و گفت و گو کردند.
 
در این دیدار، مهاجرانی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: از طریق رسانه ها از موضوع کسالت شما مطلع شدم و از آنجا که امکان حضور در ترکیه جهت عیادت را در آن مقطع زمانی نداشتم، این برنامه  را به تهران موکول کردم.
 
او ادامه داد: بی شک،همه نگاه آحاد مردم به بازی روز جمعه است و اطمینان دارم این ظرفیت بالا در حمایت از تیم ملی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.امیدوارم آدینه هفته جاری،روز به یادماندنی برای فوتبال کشورمان باشد.
 
سرمربی اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد:تیم ملی  دارای شخصیت بالایی است.این نظمی که اکنون در تیم ملی کشورمان وجود دارد ستودنی است.من شخصا به عنوان یک هوادار،در کنار تیم های ملی فوتبال کشورم حضور خواهم داشت.
 
او افزود: به جز این،باید بابت انتخاب کادر قدرتمندی که برای تیم ملی امید ایران گزینش کرده اید هم تبریک بگویم. حمید استیلی،عصاره این فوتبال است و با شایستگی هایی که در بعد اخلاقی و فنی دارد می تواند کمک زیادی به تیم ملی امید کند.علاوه بر این، زلاتکو کرانچار هم مربی شایسته ای است که توانایی های فراوانی دارد.
 
در همین حال،رئیس فدراسیون فوتبال هم در این دیدار ضمن تشکر از حضور مهاجرانی، عابدزاده و استیلی گفت: از نظر من فوتبال، عامل مهم پیوند اجتماعی است.فوتبال ما در طول تاریخ خود، روزهای به یادمانی را در خاطرات ثبت کرده و در تمامی این ایام آنچه اهمیت داشته، شادی دل مردم بوده است.بر همین اساس است که این خاطرات شیرین،نسل به نسل منتقل می شوند.
 
او افزود: فدراسیون فوتبال همواره دست پیشکسوتان ارزشمند را به گرمی می فشارد و امید داریم با راهنمایی های این عزیزان،در مسیر موفقیت گام های بلند و اساسی برداریم.
 
انتهای پیام/

دیدار مهاجرانی، عابدزاده و استیلی با تاج

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار