ماجرایی سیاسی که منجر به جدایی کی روش و هیرو شد

در سال ۲۰۰۳، کارلوس کی روش به دلایل سیاسی، فرناندو هیرو را از دست داد و حالا آن‌ها در هفته دوم جام جهانی ۲۰۱۸ باید رو در روی همدیگر قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام جهانی 2018 درحالی از 24 خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان سعودی آغاز می شود که شاگردان کی روش در گروه B بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه هستند و باید در نخستین دیدار 25 خرداد مقابل شاگردان رنار قرار بگیرند.

کارلوس کی روش، سرمربی 65 ساله تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای رقابت های جام جهانی 2018 روسیه آماده می کند، باید در چارچوب هفته دوم به مصاف تیم ملی اسپانیا با هدایت فرناندو هیرو رود و این درحالیست که تقابل این 2 مربی می تواند جذاب باشد.

ماجرای اصلی به سال 2003 بازمی گردد که رئال مادرید برای جایگزینی دل بوسکه، کی روش را از منچستر یونایتد به سانتیاگو برنابئو آورد. مرد پرتغالی فوتبال ایران پس از حضور در مادرید با جدایی مورینتس، ماکلله و هیرو روبرو شد. کی روش در گفت و گویی در خصوص این موضوع گفت: " پس از قهرمانی در سوپرجام اسپانیا به مورینتس گفتم که هفته آینده می‌بینمت اما او بیان کرد، مگر نمی‌دانی که پرز، مدیر باشگاه من را به موناکو قرض داده است؟ در جریان این موضوع نبودم و به همین دلیل مورینتس رفت.

حالا جام جهانی سبب شده تا این 2 مربی پس از جدایی سیاسی، در روسیه به هم برسند و باید در هفته دوم گروه B با یکدیگر رو در رو شوند.

ماجرایی که منجر به جدایی سیاسی کی روش و هیرو شد//////////

هیرو اسطوره باشگاه رئال مادرید است و در سال 2014 - 2015 به عنوان مربی در تیم کهکشانی ها حضور داشت. او در تیم ملی اسپانیا 89 بازی انجام داد و 29 گل زد. او در سال 2014 - 2015 در رئال مادرید به عنوان دستیار آنجلوتی حضور داشت و سپس سرمربی اویدو شد و پس از یک سال حضور در این تیم، به عنوان سرمربی لاروخا انتخاب شد.

هیرو پیش از این مدیرفنی تیم ملی اسپانیا بود و حالا ماتادورها با هدایت این مربی باید در نخستین بازی خود ساعت 22:30 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه کراسنودار به مصاف پرتغال برود.

هیرو پیش از این در تیم رئال اویدو مربیگری کرده و در 42 بازی 17 برد، 10 تساوی و 15 باخت را تجربه کرده است. سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا هم‌چنین در فصل 2014-15 دستیار کارلو آنجلوتی در تیم رئال بود و نتایج نسبتا متوسطی را همراه با این تیم تجربه کرد.

دیدار تیم های ایران و اسپانیا، چهارشنبه 30 خرداد و از ساعت 22:30 در ورزشگاه کازان آره نا برگزار می شود.

بیشتر بخوانیم:

سرمربی اسپانیا مشخص شد/ هیرو جایگزین لوپتگی

داور بازی ایران و مراکش مشخص شد

آشنایی با داور دیدار ایران - مراکش/ کارمند بیمه با اشتباهات وحشتناک!

انتهای پیام/

سیاسیت جدایی کی روش و خانی را رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.