جبارزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لایحه جامع انتخابات باید به زودی در دستور کار دولت قرار بگیرد

معاون سیاسی وزیر کشور توضیحاتی درباره لایحه جامع انتخابات ارائه کرد.

اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لایحه جامع انتخابات اظهار کرد: لایحه جامع انتخابات را اسفند 96 در کمیسیون سیاسی دفاعی تصویب کردیم و اکنون در نوبت طرح در دولت است.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه لایحه جامع انتخابات باید به زودی در دستور کار دولت قرار بگیرد؛ افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده این لایحه,  لایحه ارزشمندی است.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کازرون، بیان کرد: اگر اجازه می‌دادند کازرون بر اساس تدابیر ما جلو برود این اتفاقات نمی‌افتاد، 

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: اگر در کازرون بحث تقسیمات است؛ پس باید مسئولین مربوطه وارد شوند و افراد دیگر نباید بیایند و دخالت کنند؛ چرا که همین دخالت افراد غیر مسئول مشکل ساز می‌شود.

معاون سیاسی وزیر کشور  با اشاره به اغتشاشات دی ماه سال گذشته، اظهار کرد: موظفیم به اعتراضاتی که در چارچوب قانون انجام می‌شود رسیدگی کنیم؛ اما آشوب موضوعش فرق دارد و ما با آشوب‌ها برخورد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: آن چیزی که در دی ماه سال گذشته در کشور اتفاق افتاد جنسش اعتراض نبود؛ بلکه آشوب‌های خیابانی بود، چرا که وقتی عده‌ای اموال مردم را آتش می‌زنند یا به بانک ها و اتوبوس و اموال عمومی آسیب می‌زنند این دیگر اسمش اعتراض نیست و آشوب است و ما هرگز اجازه آشوب نمی‌دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کشور ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار