اعزام ۳۳۰ دانش آموز به اردوی بنیاد علوی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اعزام ۳۳۰ دانش آموز به اردوی بنیاد علوی خبر داد.

جعفری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  گفت: در تابستان امسال ۳۳۰ دانش آموزدختر و پسر محروم در دوره متوسطه اول به اردوی بنیاد علوی اعزام می‌شوند.


وی با بیان این که اردوی بنیاد علوی به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود، افزود: همچنین تعداد ۵ نفر از دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده استان در هجدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری برای حضور در کنگره ملی، تیرماه امسال به تهران اعزام می‌شوند.


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی اجرای طرح هجر ت. ۳ را یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی آموزش و پرورش با همکاری بسیج سازندگی استان در تابستان برشمرد و گفت: طرح هجرت ۳، همه ساله با شرکت دانش آموزان علاقمند با هدف باز سازی، زیبا سازی ومرمت فضا‌های آموزشی وپرورشی در مدارس استان اجرا می‌شود.


جعفری از اعزام دانش آموزان به مسابقات کشوری فرهنگی وهنری خبر داد و افزود: این مسابقات نیز در مردادماه سال جاری و به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود.


وی با بیان این که ۴۸ دانش آموز دختر و پسر دوره دوم متوسطه به اردوی مناطق مرزی اعزام می‌شوند، گفت: تابستان امسال، دختران ۴ شهرستان مرزی استان به اردوگاه شهید باهنر تهران و پسران نیز به اردوگاه باغرود نیشابور از توابع خراسان رضوی اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/ب


اعزام ۴۸ دانش آموز دختر و پسر خراسان جنوبی به اردوی مناطق مرزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار