تمهیدات لازم برای پخش مسابقات جام جهانی فوتبال

مدیرکل صداوسیمای استان از برنامه ریزی و در نظر گرفتن تمهیدات گسترده شبکه دنا برای پخش با کیفیت بازی های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه خبر داد.

به گزارش گروه  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج یوسف افشارنیا با بیان اینکه امکان پخش  مستقیم همه ی بازی های جام جهانی تمهیدات لازم برای پخش مسابقات جام جهانی فوتبالفوتبال از شبکه های 3 و ورزش به طور زنده وجود دارد گفت: همکاران فنی این مرکز برای اینکه مخاطبان این بازی ها را با صدا و تصویر با کیفیت بالا و مناسب از این دو شبکه دریافت کنند از ماهها قبل به افزایش پوشش و ایمن سازی سیگنال رسانی از طریق خطوط ماهواره ای و زمینی اقدام کردند.
وی از نصب و راه اندازی 15 ایستگاه فرستنده دیجیتال تلویزیونی در نقاط مختلف استان پیش از آغاز این بازی ها خبر داد و افزود: با نصب و راه اندازی این ایستگاه ها 99 درصد از جمعیت استان از مزایای شبکه های دیجیتال بهره مند می شوند.
افشار نیا گفت :روستاهای دارای جمعیت کم که در نقاط کور مستقر هستند هم از طریق فرستنده های آنالوگ می توانند این بازی ها را دریافت و تماشا کنند.
یوسف افشار نیا از مردم استان خواست چنانچه در دریافت صدا و تصویر شبکه های تلویزیونی مستقر در محل سکونت خود با مشکلی مواجه شدند مراتب را از طریق سامانه 162 و یا از طریق شماره تلفن 31162000 روابط عمومی این مرکز اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ

تلاش برای پخش همه مسابقات جام جهانی

برچسب ها: صدا وسیما ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.