رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند:

۱۲خانواده اهداء کننده عضو در نهاوند تجلیل شدند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: در مراسمی از ۱۲خانواده اهداء کننده عضو در شهرستان نهاوند تجلیل به عمل آمد.

۱۲خانواده اهداء کننده عضو در نهاوند تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  دکتر مومنعلی دارابی در این مراسم که با حضور مسئولان استانی وشهرستانی برگزارشد اظهار داشت: این مراسم با همکاری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند ، شورای شهر و شهرداری نهاوند و اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با عنوان همایش تجلیل از ایثارگران "اهدای عضو" ماه،۹۷ هم‌زمان با بیست وهشتمین روز ازماه مبارک رمضان همایش تجلیل از خانواده های ایثارگر اهدای عضو شهرستان نهاوند با حضور ۱۲ خانواده اهدای عضواین شهرستان در تالار خانه معلم نهاوند برگزار شد.
وی گفت: در این همایش با حضور و استقبال پر شور مددجویان اکرام وایتام نیز همراه بود و در پایان از ۱۲ خانواده اهداء کننده عضو نهاوند تجلیل شدند.
مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوندافزود: این مراسم نوید بخش یک حرکت فرهنگی برای نجات جان انسانها می باشدو هر چند صحبت در این مورد سخت است چرا یک طرف این ماجرا مرگ است و خانواده‌ای داغدار و طرف دیگر خانواده‌ای امیدوار و کارخیرخواهانه و ایثارگرانه است.
دارابی اظهار داشت: تعداد اهدای عضوها شهرستان نهاوند تاکنون ۱۲ نفر می باشد و نزدیک به چند صد نفر نیز برای اهدا عضو خود ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/ص.ف

تجلیل از خانواده اهداء کننده عضو در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.