پوشش وای فای اول در شهر یزد

بوستان‌های بزرگ وپایانه‌های مسافربری یزد زیر پوشش وای فای اول قرار میگیرند.

به گزارش خبرنگارحاضر در محل  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛براساس امضای تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و اداره کل مخابرات استان، تمام بوستان‌های بزرگ و پایانه‌های مسافربری زیر پوشش وای فای اول قرار میگیرند.

زمانی قمی شهردار یزد گفت:استان یزد درحال سپری کردن دوران طلایی خود و تبدیل به یک شهر هوشمند است که یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری در راستای رضایت مندی شهروندان، کاهش هزینه‌های حمل و نقل، کم کردن هزینه ها، توسعه فرهنگ اجتماعی و تبدیل شهرداری یزد به شهرداری شیشه‌ای است.

جمالی نژاد از نصب تجهیزات اینترنت پرسرعت بدون سیم در بوستان‌های بزرگ شهر و بافت تاریخی یزد در راستای هوشمند سازی استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد:بوستان‌های شهر یزد سالهاست که به آن‌ها توجه نشده و به زودی زیر ساخت بوستان‌ها بازسازی شده و چند بوستان جدید درآینده‌ای نزدیک ایجاد می‌شود.

زارع مجری wifi مخابرات استان نیز در این مراسم از نصب تجهیزات اینترنت پرسرعت وای فای اول در بوستان‌ها ومراکز عمومی پرتردد و مجتمع‌های تجاری خبر داد و گفت:مشترکین میتوانند از اینترنت خود درتمام نقاطی که به این شبکه متصل باشد، استفاده کنند و به علت کم مصرف بودن وای فای در مقایسه با دیتا، باطری تلفن همراه مصرف کمتری خواهد داشت.

در این مراسم تفاهم نامه‌ای بین شهرداری یزد و مخابرات استان با عنوان ایجاد شبکه وای فای اول در ۸ نقطه استان شامل بوستان‌ها و پایانه‌های مسافربری پایانه مسافربری یزد، پارک آزادگان، پارک باغ ملی، پارک بزرگ شهر، پارک شادی، پارک غدیر، پارک کوهستان وپارک هفتم تیر در قالب ۶ ماده منعقد شد.

مدت انعقاد این تفاهم نامه ۱۰ سال است که با توافق دوطرف قابل تمدید میباشد.

پیش از این راه اهن، فروشگاه رفاه، پاساژامیر، پاساژ صدف، پاساژکویتی ها، هتل داد، هتل تهرانی پاساژ آریا و دانشگاه یزدبه وای فای اول تجهیز شده است.

انتهای پیام/ ا

امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری ومخابرات یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار