حمایت سرمربی اسبق انگلستان از اخراج لوپتگی

سم آلرادیس سرمربی اسبق تیم ملی انگلستان معتقد است که تصمیم فدراسیون فوتبال اسپانیا مبنی بر اخراج جولین لوپتگی کاملا درست بوده است.

به گزارشخبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که لوپتگی درست پیش از شروع جام جهانی به طور رسمی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم رئال مادرید انتخاب شد مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور بلافاصله او را از هدایت این تیم برکنار، هیرو را جایگزین او کردند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

پس از این اتفاق سم آلاردایس، سرمربی سابق تیم ملی انگلستان گفت: که تصمیم فدراسیون فوتبال اسپانیا مبنی بر اخراج جولین لوپتگی کاملا درست بوده است.

او در این رابطه به Goal، گفت: چنانچه من جای فدراسیون فوتبال اسپانیا بودم، از کاری که رئال مادرید انجام داد، خشمگین می شدم. این اتفاق درست در آستانه شروع جام جهانی رخ داد و اکنون این تیم به طور قطع در شرایط سخت و ناامید کننده ای قرار گرفته است.

او ادامه داد: به نظرم جزء اخراج هیچ گزینه ای دیگری پیش رو فدراسیون اسپانیا نبود، این اتفاق چیزی بود که به هیچ وجه انتظار آن را داشته باشند و حال باید امیدوار باشند تا این اتفاق تاثیر منفی روی عملکرد بازیکنان اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه نگذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار