برگزاری نماز عید سعید فطر در بقاع مترکه استان اردبیل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در ۱۶ بقعه و امامزاده شاخص در سطح استان اردبیل برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام اکبر قیامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در 16 بقعه و امامزاده شاخص در سطح استان اردبیل برپا می‌شود.

وی از آماده‌سازی بقاع متبرکه میزبان برپایی نماز عید سعید فطر در سطح استان خبر داد و گفت: امیدواریم با اطلاع‌رسانی‌های لازم زمینه برای حضور پرشور و حداکثری مردم را در برپایی نماز عید فطر در امامزادگان شاخص استان را فراهم آورده و در کنار مساجد استان در این امر خطیر سهمی داشته باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: نماز عید سعید فطر در پنج امامزاده شهرستان اردبیل، هفت امامزاده شهرستان مشگین‌شهر، دو امامزاده شهرستان خلخال و دو امامزاده شهرستانگرمی برگزار خواهد شد و شاهد میزبانی این بقاع متبرک از نمازگزاران عید فطر خواهیم بود.

قیامی بیان کرد: علاوه بر برپایی نماز اعمال مستحب این روز که در فاصله شروع نماز عید فطر برگزار می‌شود، این مراسم همراه با دعاخوانی و نیایش و پخش شیرینی بین نمازگزاران و مومنان در تبریک عید سعید فطر خواهد بود که امیدواریم شاهد حضور هر چه بیشتر مومنان در این مراسم باشیم.

انتهای پیام/ع

نماز عید سعید فطر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.