مدیریت گروه ملی فولاد به دولت واگذار شد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مالکیت گروه ملی فولاد ایران از بخش خصوصی به بخش دولتی و وزارت اقتصاد و دارایی بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همایون یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به نظر می رسد که دولت بهتر می تواند  گروه ملی فولاد را مدیریت کند و در حال حاضر دیگر بحث واگذاری این کارخانه به بخش خصوصی مطرح نیست.

 وی افزود: با توجه به مشکلات به وجود آمده در بحث پرداخت نشدن حقوق کارگران گروه ملی و مشخص نبودن مالکیت قطعی این شرکت، از طریق وزارت امور اقتصاد و دارایی و بانک ملی کشور پیگیر مشکلات گروه ملی فولاد ایران بودیم.

یوسفی عنوان کرد: مشکلات این کارخانه از سال های متمادی انباشته شده و از 2 سال گذشته نمایندگان استان با ورود در بحث مشکلات این کارخانه پیگیر مسایل مختلف گروه ملی فولاد ایران بوده اند. در طول این 2 سال بحث مالکیت کارخانه، مطالبات کارگران و وضعیت تولید کارخانه پیگیری شد.

نماینده مردم اهواز  در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان پیگیری های خود را تا زمانی که وضعیت کارخانه به یک وضعیت مطلوب از نظر تولید برسد، ادامه خواهند داد.

وی بیان داشت: در زمینه تامین منابع لازم برای تولید این کارخانه نیز صحبت هایی انجام گرفته است و امیدواریم هرچه سریعتر شاهد حل این مشکلات نیز باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.