دود نوسان قیمت سکه در چشمان گوش شکسته ها

افزایش قیمت سکه در روزهای اخیر به ضرر مدال آوران کشتی گیر تمام شد.

دود نوسان قیمت سکه در چشمان گوش شکسته هابه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که وزارت ورزش و جوانان مبلغ 6 میلیارد تومان حواله سکه جوایز مربوط به مراسم تجلیل ریاست جمهوری از قهرمانان سال های 95 و 96 را به حساب فدراسیون کشتی ریخته است اما فدراسیون نتوانسته سکه کشتی گیران را به آنها اهدا کند.

بنا براین گزارش وزارت ورزش و جوانان مبلغ سکه قهرمانان را یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان در نظر گرفته و این در حالی است که با افزایش قیمت سکه و نوسانات بازار بانک مرکزی برای تحویل سکه های مورد نظر از فدراسیون کشتی علاوه بر آن 6 میلیارد؛مبلغ یک و نیم میلیارد دیگر را طلب کرده است.

بیشتر بخوانید : 

وزارت ورزش نیز علی رغم آنکه از طریق مسئولان فدراسیون کشتی در جریان این موضوع قرار گرفته اما تاکنون هیچ اقدامی را انجام نداده و این در حالی است که مبلغ مابه‌التفاوت برای چند فدراسیون دیگر واریز شده است.

حال باید منتظر ماند و دید که در آستانه بازی های آسیایی آیا مسئولان ورزش کشور راه کار مناسبی را برای مدال آوران کشتی گیر در نظر خواهند گرفت یا دود نوسان قیمت ارز و سکه بازار فقط در چشمان گوش شکسته ها خواهد رفت.

انتهای پیام/

پرداخت جوایز قهرمانان کشتی گیر در هاله ای از ابهام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار