اقامه نماز عید فطر در محله دارالسادات نایین

نماز با شکوه عید سعید فطر در دارالسادات محمدیه برپا شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،همزمان با سراسر ایران اسلامی، مردمان دارالسادات محمدیه نایین بعد از یک ماه روزه گرفتن و عبادت پروردگار خویش و به شکرانه توفیق تجربه یک رمضان دیگر در صفوفی با شکوه هرچه تمام نماز عید سعید فطر را به امامت حجت الاسلام سید مهدی موسی کاظمی اقامه کردند.

صبح امروز مردمان محمدیه نایین بعد از یک ماه روزه‌داری از اولین ساعات با حضور در مسجد امام صادق (ع) در فضایی روباز نماز عید فطر خود را برگزار کرده و به شکرانه یک ماه حضور در ضیافت الهی و روزه‌داری به درگاه خداوند متعال سجده شکر آوردند.

مردمان دارالسادات محمدیه نایین در نماز عید فطر فرصت تطهیر و استغفار دوباره غنیمت شمردند تا در عید فطر پاداش بندگی به درگاه الهی را دریافت کرده و از درگاه ربوی غفران و بخشش گناهان خود را طلب کنند.

خطبه های نماز عید ، با محوریت وحدت و همگرایی امت اسلامی برای از بین بردن تفرقه‌ها و دشمنی ها درعالم اسلام بیان شد و امام جماعت از دول اسلامی خواست تا به میمنت این عید بزرگ بیش از گذشته به وحدت و انسجام فکر کنند تا زمینه دفع توطئه‌ها دشمنان فراهم آید.

قرائت دعای ندبه و طنین نوای «اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ» از برنامه های نماز عید سعید فطر در محمدیه نایین بود.

عید فطر از جمله چهار عید بزرگ مسلمانان است که اجتماع مسلمانان برای اقامه نماز عید از نشانه های بزرگ وحدت اسلامی است .

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.