سید عزت الله ضرغامی با انتشار پست هایی در صفحه توییترش نسبت به خطبه‌های نماز عید فطر واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه، 25 خرداد ماه در خطبه های نماز عید سعید فطر، سخنان مهمی را خطاب به مسئولین و مردم ابراز فرمودند که بیانات ایشان بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت. پرهیز از تهمت زدن در فضای مجازی، پرهیز از اسراف، تکرار نکردن حرف‌های تبلیغاتی دشمنان و بیداری ملت ایران نسبت به توطئه دشمنان از جمله نکات کلیدی بیانات معظم‌له بود.

در همین رابطه سید عزت‌الله ضرغامی عضو شوراهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی با انتشار پست های پی در پی در صفحه توییتر خود، به انتشار برخی از خطبه های مقام معظم رهبری پرداخت و از مسئولین خواست که فرامین رهبری را اجرایی کنند.

سید عزت الله ضرغامی در صفحه توییتر خود نوشت:

"آقایان زیادی هستند که با پول بیت المال و حق ماموریت اضافی به بهانه تبلیغ! ، ماموریت اداری ، بازرسی و تهیه گزارش ، شرکت در مراسم تشریفاتی و یا صرفا یک سخنرانی مثل  مارکوپولو! همیشه در سفر اند. انتصابی و انتخابی هم ندارد. یک جور سبک زندگی است!

رهبری معظم در طول ماه‌های اخیر فرمایشات مهمی ایراد کرده‌اند که به نظر می رسد آنگونه که شایسته است پیگیری و اجرا نمی شود. سهم نهادهای  حاکمیتی و  دولتی و  عمومی هم خیلی متفاوت نیست.

امروز تاکید فرمودند که سفرهای خارجی محدود شود. این توصیه را در سال ۸۳،در مورد صدا و سیما به من هم داشتند.همان موقع با تصویب آیین نامه ای سفر ها را محدود کردیم."

//

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار