جهانبخش: آسیب دیدگی ام جدی نیست/ شادی مردم دلیلی برای انگیزه گرفتن ما بود

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: از ناحیه ۲ قلوی پا دچار گرفتگی شدم و آسیب دیدگی ام جدی نیست.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا جهانبخش پس از برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش در نخستین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درباره آسیب دیدگی اش بیان کرد: خداراشکر آسیب دیدگی ام جدی نیست بلکه مقداری از ناحیه ۲ قلو دچار گرفتگی شدم که البته از دقیقه ۷۰ به دلیل فشار بازی، استرس و اتفاق هایی که پیش از این بازی حساس رخ داد دچار این مصدومیت شدم.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: سعی کردم با وجود این آسیب دیدگی به بازی ادامه بدهم و تا دقیقه ۸۳ تحمل کردم اما با شدیدتر شدن مصدومیتم ترجیح دادم ریسک نکنم.

جهانبخش درمورد سورپرایز مردم ایران با این پیروزی اظهار داشت: همانگونه که گفتم خیلی ها فکر نمی کردند بتوانیم مراکش را شکست دهیم اما اطمینان داشتیم با یک کار تیمی و گروهی می توانیم کار بزرگی انجام دهیم. سعی داشتیم به خوبی دفاع کرده و از موقعیت هایمان به بهترین شکل استفاده کنیم. فرصت های خوبی هم داشتیم.

او ادامه داد: می دانستیم اگر ۲۵ دقیقه اول بازی را کنترل کنیم، با توجه به فرهنگ مراکشی ها، بازیکنان این تیم عصبی می شوند و می توانیم در ادامه حریف را شکست دهیم. خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد.

جهانبخش درباره احتمال صعود تیم ملی فوتبال ایران به دور دوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: همیشه دوست دارم واقع بین باشم. همه گفتیم بازی با مراکش حکم فینال را دارد و اگر این تیم را ببریم برای صعود شانس داریم. نمی توان قول صعود داد اما شانسمان بیشتر شده است. باید به ۲ بازی بعدی نگاه کنیم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران درمورد ترس از تقابلش با بازیکنانی مانند راموس و پیکه در بازی با اسپانیا گفت: از بازیکنان اسپانیا نمی ترسیم‌ اما می دانیم آنها از بهترین بازیکنان جهان هستند. اسپانیا یکی از شانس های قهرمانی است و می خواهیم بازی خوبی انجام دهیم. امشب هم می خواهیم مقداری خوشحال باشیم و جشن بگیریم. از فردا هم برای این بازی ریکاوری می کنیم.

جهانبخش درمورد شادی خیابانی مردم تصریح کرد: اتفاق های زیادی که در دنیا رخ می دهد شرایط را برای مردم ایران سخت کرده است اما یکی از مهم ترین دلایل انگیزه بالای ما برای پیروزی مقابل مراکش شادی مردم بود. فوتبال ورزش تاثیرگذاری است و می خواستیم مانند یک تیم دل مردم را شاد کنم. خوشحالم ما دلیل شادی مردم هستیم.

انتهای پیام/

اظهارات جهانبخش پس از پیروزی ایران مقابل مراکش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار