حاج صفی: برتری مقابل مراکش شانس مان را برای صعود افزایش داد

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: با برتری مقابل مراکش شانس مان برای صعود افزایش یافت و باید مقابل اسپانیا و پرتغال با امتیاز از زمین بیرون بیاییم.

حاج صفی: برتری مقابل مراکش شانس مان را برای صعود افزایش دادبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حاج صفی در پایان دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درباره تغییر پستش در این بازی گفت: هرچند من در بازی های قبلی هافبک بازی می کردم اما کی روش درنظر داشت مرا یک خط عقب بیاورد. در دقایق ابتدایی اندکی استرس داشتیم چراکه بازیکنان ما جوان هستند و تجربه کافی ندارند.

او ادامه داد: به مرور زمان بازی را دست گرفتیم و موقعیت های خوبی هم خلق کردیم که تبدیل به گل نشد‌. خدا را شکر در لحظات پایانی روی تمرینی که در ضربات ایستگاهی داشتیم از روی گل به خودی به هدفمان رسیدیم و توانستیم مراکش را شکست دهیم.

حاج صفی درمورد بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال ایران در این بازی تصریح کرد: کاپیتان اول تیم ما مسعود شجاعی و کاپیتان دوم اشکان دژاگه است. پس از تعویض شجاعی هم اشکان در زمین نبود و بازوبند به من رسید. این موضوع فشار کار را روی من افزایش داد و مسئولیتم سنگین تر شد. خدا را شکر توانستیم تیم را جمع کنیم و به پیروزی برسیم.

مدافع- هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره احتمال صعود این تیم به دور دوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: با این برد شانس مان بیشتر شد. امیدواریم ۲ بازی بعدی را با امتیاز بیرون بیاییم و دل مردم را شاد کنیم.

حاج صفی درباره بحث با مسعود شجاعی در زمان خروج او از زمین گفت: بحث خاصی نبود بلکه درباره درست بستن بازوبند کاپیتانی با هم صحبت می کردیم.

بیشتر بدانیم:

رونالدو بهترین بازیکن دیدار پرتغال و اسپانیا شد

پرتغال ۳ - اسپانیا ۳/ رونالدو هت تریک کرد، ایران صدرنشین گروه مرگ شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار