نماینده ولی فقیه در ایلام :

شکوفایی اقتصادی و خروج از وابستگی از مزایای پرداخت زکات است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: پرداخت حدنصاب زکات باعث رشد و شکوفایی اقتصادی شده و کشورمان را از دیگر منابع درآمدی بی‌نیاز می‌سازد.

شکوفایی اقتصادی و خروج از وابستگی از مزایای پرداخت زکات است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام: حجت الاسلام والمسلمین لطفی با اشاره به اینکه میزان زکات پرداختی هنوز به میزان مورد انتظار نرسیده است، بیان کرد: پرداخت حدنصاب زکات باعث رشد و شکوفایی اقتصادی شده و کشورمان را از دیگر منابع درآمدی بی‌نیاز می‌سازد.

وی افزود : علاوه بر جنبه‌های معنوی و اجتماعی زکات، بعد اقتصادی این فریضه و تأثیرات محرومیت‌زدایی آن نیز بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با اشاره به اینکه پرداخت کامل زکات توسط مردم می‌تواند مبلغ کلان و قابل‌توجهی باشد، ادامه داد: ارزش مالی و اقتصادی زکات در حدی است که باعث می‌شود وابستگی اقتصاد کشورمان به نفت از بین برود.

نماینده ولی فقیه در ایلام با اشاره به اینکه یکی از مشکلات پرداخت زکات در این استان توجیه نبودن پرداخت‌کنندگان زکات است، اظهار کرد: تبلیغات مؤثر زکات و گستردگی فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در زمینه زکات نیز هنوز به میزان کافی و در حد انتظارات نیست.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی یادآورشد: با این‌حال در سال‌های اخیر و از زمانی که ستاد زکات شکل‌گرفته است در استان ایلام تحول چشمگیری در زمینه پرداخت زکات صورت گرفته اما مبالغ پرداختی زکات هنوز در حد انتظار نیست.

انتهای پیام/ د

پرداخت زکات در ایلام

برچسب ها: سخن بزرگان ، اقتتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.