کامنت های جالب کاربران ایرانی در صفحه بازیکن مراکشی +تصویر

کابران ایرانی در فضای مجازی با کامنت هایی در قالب طنز از عزیز بوهدوز بازیکن مراکشی که گل به خودی زد تشکر کردند.

عزیز بوهدوزبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال کشورمان که به زعم بسیاری از کارشناسان فوتبال در گروه مرگ جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفته است شب گذشته در اولین دیدار خود به مصاف تیم مراکش رفت.

این رویارویی که اولین دیدار کشورمان در جام جهانی روسیه بود و نتیجه‌اش در سرنوشت تیم فوتبال ما بسیار مهم و حیاتی محسوب می‌شد.

این بازی تا لحظات پایانی با تساوی صفر_صفر پیش می‌رفت که با ضربه سری که عزیز بوهدوز ملی پوش مراکشی به اشتباه وارد دروازه خودشان کرد با پیروزی یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

در ادامه کامنت های برخی از مردم کشورمان را در صفحه مجازی این بازیکن مراکشی در اینستاگرام  مشاهده می‌کنید.

 

 

عزیز بوهدوز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
اینا افتخار نیست فقط آبروی ایران ازبین میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
کاش یک نهادی بود تو کشور که جلوی این بی فرهنگ بازیا رو میگرفت که سر هر جام جهانی ابروی ما تو فضای مجازی نمیرفت، حالا این که زیاد بد نیسه ما یه بازی رو بردیم و شما هم کامنت های قابل خوندن رو گلچین کردین گزاشتین ولی اومدیم و جلوی اسپانیا و پرتغال خدای نکرده زبونم لال کلی گل خردیم و بد باختیم اون موقع چی؟؟ همینایی کا جنبه برد رو ندارن موقع باخته که میرن ابروی یه ملت رو تو فضای مجازی میبرن.

حداقل کاری که میشه کرد اینه که تو برنامه های تلویزیونیه پرطرفدار این کارا نهی بشه از ویژه برنامه جام جهانی بگیرید تا امثال خنداونه....
آخرین اخبار