کارگردان نمایش «تله موش»در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تماشاچیان می گویند از شروع تا پایان اجرا غرق داستان می شویم

سیاوش اسدی گفت:تماشاچیان می گویند از شروع تا پایان اجرا غرق داستان می شویم زیرا موضوع نمایش کشش و اوج و فرود دارد.

سیاوش اسدی كارگردان نمایش« تله موش» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایشنامه اظهار داشت: « تله موش» داستان زوجی است که عمارت زیبایی به آنها ارث رسیده و شرط وکیل این است که ۵ روز باید از مسافرهایی در آن عمارت پذیرایی کنند اما قتلی در نزدیکی آن عمارت اتفاق می افتد که همه چیز را تحت شعاع خود قرار می دهد.

وی با بیان اینکه  این اثر،قصه آدمهایی است كه سردرگم در جهان هستی زندگی می كنند و با حسرت ها و خطا هایشان دست و پنجه نرم می كنند، ادامه داد:درواقع روایتگر انسان های خطاكاری هستیم که در تله موش جهان هستی قرار گرفتند.

اسدی افزود : شیوه اجرای نمایش، جنایی و معما گونه است و همیشه در كارهایم نمادی از ساعت می گذارم تا به مخاطب نشان دهم كه ثانیه به ثانیه و تیك و تیك زمان با اهمیت و با ارزش است و باید قدرش را بدانیم.

وی تصریح كرد: « تله موش » كلاژی است از چند نمایش و سه فصل را با یكدیگر جلو می بریم وتماشاچیان می گویند از شروع تا پایان اجرا غرق داستان می شویم زیرا موضوع نمایش کشش و اوج و فرود دارد.

این کارگردان جوان گفت : تا كنون مخاطب خاص خود را داشتیم اما جام جهانی هم نزدیك است و شاید مخاطب كمتر شود به نظرم در سالن نمایش هم همچون سینما باید فوتبال پخش شود تا در این زمان ها مخاطب به سالن نمایش هم بیاید.

اسدی خاطرنشان کرد: نمایش «تله موش» اقتباسی از «تله موش» آگاتا کریستی است و در عین حال اقتباسی هم از فیلم های «اره»، «هشت نفرت انگیز»، «اتاقی زیر شیروانی» و ... است و نمایشی در ژانر جنایی و وحشت محسوب می شود.

لازم به ذکر است؛بازیگران این نمایش به ترتیب ورود، سحر نظام دوست، عمار تفتی، فرزانه شجاعی، سیاوش اسد، مهدی بیگدلی، الیزا اورامی، سمیرا خلیلی، راضیه اسدی، حسین پرستار و با هنرمندی اردلان شجاع کاوه هستند.این اثر نمایشی تا پایان خرداد ماه هرشب درسالن شماره سه تماشاخانه شهرزاد اجرا می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار