نماینده مردم خاش در مجلس:

حل مشکلات مردم باید دغدغه اصلی مسئولین باشد

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت:نظارت و قانون گذاری از جمله وظایف اصلی نمایندگان در مجلس است که در حوزه اختیارات خود باید نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم بپردازد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی  با ارائه گزارش عملکردی از اقدامات صورت گرفته در مجلس گفت:بحران آب در اقصی نقاط کشور، استان و خصوصا شهرستان خاش وجود دارد که در نظر داریم با کمک دستگاه‌های اجرایی با اضافه کردن چاه‌های آب به مدار شبکه آبرسانی شهر خاش به زودی بخش اعظمی از مشکل آب شرب این شهر و حاشیه آن حل شود.

وی افزود:ازتحریم‌ها و فشار‌های بد اقتصادی نباید نمایندگان را از انجام رسالت وظیفه اصلی خود باز دارد و بیش از پیش با رغبت و اشتیاق بیشتر باید پیگیر مطالبات و حل مشکلات باشند.

علی کرد اظهار داشت: نظارت و قانون گذاری از جمله وظایف اصلی نمایندگان در مجلس است که در حوزه اختیارات خود باید نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم بپردازد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: اخذ ۱۵ سهمیه پزشکی برای حوزه انتخابیه شهرستان خاش، برقراری مستمری و حل مشکلات معیشتی افراد نیازمند تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد، زاستقرار اورژانس ۱۱۵ در مناطق مختلف، زرایزنی جهت واگذاری ۷ دستگاه آمبولانس به مناطق حوزه انتخابیه، زاخذ مجوز ارتقاء مراکز بخش‌های «کورین» و «ریگ ملک» به شهر و به زودی ارتقاء مرکز بخش «ایرندگان» به شهر و ارتقاء دهستان «پشتکوه» به بخش «سرحد» و راه اندازی بازارچه مرزی «روتک» از جمله مهم‌ترین مطالبات میدانی من بوده است.

وی یاد آور شد: هدف اصلی این اقدمات تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم با کمک و مساعدت تمامی دستگاه‌های اجرایی و ادارات است.

انتهای پیام/ع

 نمایندگان در مجلس باید نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم بپردازد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار