رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم‌ اقدام شهرداری برای تقویت‌ رفتارهای هنجارمند‌ در جامعه

هاشمی‌رفسنجانی گفت: مسئولان شهری باید با ایجاد نشاط برای شهروندان، اقداماتی را برای تقویت رفتارهای‌ هنجارمند‌ در جامعه انجام دهند.

خبرنگار: کاظمی‌/لزوم‌ اقدام شهرداری برای تقویت‌ رفتارهای هنجارمند‌ در جامعهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در هفتادمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن‌ عید سعید فطر و تسلیت‌ درگذشت‌ قانعی راد‌ از اساتید‌ جامعه شناسی‌ به موضوع ورزش در شهر تهران پرداخت و اظهار کرد: شهرداری در ورزش بیشتر به ورزش همگانی می‌پردازد و ورزش فردی را دنبال نمی‌کند.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: در پی حوادث ناگواری‌ که 2 سال قبل در حوزه ورزش داشتیم‌، امیدواریم سرمایه‌های اصلی کشور که جوانان هستند، مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به شادی‌های بعد از فوتبال گفت: ضروری است که روحیه نشاط تقویت یابد‌ و اگر شکستی رخ داد، نباید موجب برتری‌ جویی نژاد تیم پیروز شود.

رئیس شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان شهری باید با ایجاد فرصت نشاط‌ برای شهروندان‌ اقداماتی انجام دهند تا رفتارهای هنجارمند‌ را در جامعه داشته باشیم‌.

انتهای پیام/

نگاه ویژه شهرداری تهران به ورزش همگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار