راهیابی هنرجوی کارونی به جشنواره کشوری هنرهای تجسمی

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون گفت: هنرجوی این هنرستان شهدای نفت این شهرستان به به جشنواره کشوری هنرهای تجسمی و آثار هنری صنعت راه یافت.

عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورشکارون در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: به برگزاری مرحله استانی جشنواره هنرهای تجسمی و آثار هنری هنرستان های استان خوزستان بیان داشت: محمد حزباوی علیزاده، هنرجوی هنرستان شهدای نفت شهرستان کارون با ارائه اثر حجمی_ترکیبی با بهره مندی از ترکیب کامپوزیت و پی وی سی و چوب و سنگ موفق شد به مرحله کشوری این جشنواره راه یابد.

وی اثر ارائه شده در این جشنواره را در زمینه اجرای تزئینات در فضاهای داخلی عنوان و تصریح کرد: رشته معماری داخلی می تواند در تولید نیروی انسانی ماهر و تربیت تکنسین معماری داخلی برای ورود به بازار کار بسیار اثرگذار باشد .

مزرعه اذعان داشت: این اثر برگزیده استانی پس از تکمیل و بهسازی به دبیرخانه کشوری جشنواره هنرهای تجسمی و آثار هنری صنعت ارسال می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون با اشاره به اهمیت فعالیت هنرستان ها در راستای تربیت نیروهای توانمند و خلاق، اظهار کرد: هنرستان ها بهترین مکان برای پرورش نخبگان مهارتی هستند.

گفتنی است؛ بیش از یک هزار و 200 هنرجو در 10 هنرستان کاردانش و فنی حرفه ای شهرستان کارون مشغول تحصیل و کسب مهارت هستند .

انتهای پیام/گ

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار