برپایی کلاس‌های اوقات فراغت در ۱۱ کانون پرورش فکری

۱۱ کانون پرورش فکری خراسان جنوبی میزبان کودکان و نوجوانان در اوقات فراغت تابستان است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت:کلاسهای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از اول تیر شروع و تا نیمه مرداد در 11 کنون پرورش فکری استان برگزار می شود.

 

وی  افزود:25 مرکز فرهنگی و هنری ثابت، سیار و پستی نیز در استان فعال است که در صورت اعلام آمادگی،کلاسهای اوقات فراغت در این مراکز نیز برگزار می شود.

 

حمیدی با بیان اینکه نام نویسی در کلاسهای اوقات فراغت کانونهای پرورش فکری در رده های سنی 4 تا 18 سال انجام می شود،گفت:کلاسها در 4 بخش فرهنگی، هنری، ادبی و علمی و با موضوعات تدبر در قرآن، کاردستی، نمایش خلاق، کارآفرینی، شطرنج، هنرهای دستی، رباتیک، محاسبات ذهنی و نجوم، نقاشی، سفال گری، عکاسی، خوشنویسی، هنرهای بومی و سنتی، نمایش عروسکی، شعر و داستان برگزار می شود.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هدف از برگزاری کلاسهای اوقات فراغت تابستان را تقویت مهارت های زندگی در بین کودکان و نوجوانان، پرکردن صحیح اوقات فراغت و انس بیشتر آنها با کتاب عنوان کرد و افزود: از خانواده ها میخواهیم که کلاسها را با توجه به علایق فرزندانشان انتخاب کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.