جذب بازیکن سابق ارژن به این تیم

میثم برمشوری بازیکن سابق تیم ملی فوتسال به ارژن شیراز پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم لبنیات ارژن شیراز در ادامه فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال موفق شد میثم برمشوری را برای یک فصل به خدمت بگیرد.

برمشوری که سابقه حضور در تیم ملی فوتسال، ملی حفاری اهواز و ارژن شیراز را در کارنامه خود دارد، فصل گذشته در آذرخش بندرعباس توپ می‌زد.

محمد بیضایی نژاد بازیکن فصل گذشته ارژن هم با عقد قراردادی یکساله به تیم پارسیان شهر قدس اضافه شد و اسحاق سورغالی دیگر بازیکن جدا شده از جمع ارژنی‌ها بود.

همچنین مرتضی کشاورز و رضا جوانبخت برای مدت یک فصل قرارداد خود را با تیم ارژن تمدید کردند.

حمید کمالی سرمربی ارژن در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: در مدت ۲ هفته‌ای که از شروع تمرینات تیم می‌گذرد با بازیکنان زیادی مذاکره کردم که با مبالغ عجیبی از جانب آن‌ها روبرو شدم و تصمیم گرفتم از همکاری با آن‌ها صرف نظر کنم و حتی مربیان استان فارس هم از همکاری با تیم ارژن إمتناع کردند که مهم نیست و با بضاعت موجود با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد.

کمالی ادامه داد: در بعضی از پست‌ها با کمبود بازیکن روبرو هستیم که تا پیش از پایان نقل و‌ انتقالات سعی در رفع آن داریم و مردم و هواداران شیرازی مطمئن باشند با جوانان خوبی که در تیم هستند، امسال نتایج به مراتب بهتری را بدست می‌آوریم.

تیم ارژن شیراز در هفته نخست لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور ۱۵ تیرماه میهمان آذرخش بندرعباس است.

انتهای پیام/ن

پیوستن بازیکن جدید به تیم فوتسال ارژن در نقل و انتقالات لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار