دستگیری پزشک قلابی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری پزشک قلابی که با روش انرژی درمانی از 44 بیمار ارومیه ای کلاهبرداری کرده بود ،خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی از انان به عنوان پزشک در شهرستان ارومیه بدلیل حساسیت موضوع ، دستگیری این فرد در دستور کار پلیس اگاهی قرارگرفت.

سردار ناصر اصلانی  با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ، فنی و پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مطب خود دستگیر کنند افزود: در استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهم دارای 5 فقره سابقه کیفری است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم هیچ مجوز و صلاحیتی برای فعالیت در رشته هیپنوتیزم و انرژی درمانی نداشته است گفت:تاکنون 44 پرونده شکایت از این پزشک قلابی اخذ شده است.

سردار اصلان  تصریح کرد: متهم در بازجویی های پلیسی به مبلغی بالغ بر 3 میلیارد و 690میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان در سطح شهرستان ارومیه اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی  تخویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/ع

دستگیری کلاهبردار حرفه ایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.