تصاویر نمونه اولیه Galaxy X منتشر شد

تصاویری در فضای مجازی به عنوان اولین تصاویر از گوشی تاشوی سامسونگ، Galaxy X منتشر شد.

اولین تصاویر از Galaxy X منتشر شدندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی، شرکت سامسونگ قرار است پرچمدار بعدی خود را که به گفته آن‌ها یک گوشی هوشمند تاشو به نام Galaxy X است، در اواخر فوریه (بهمن) در نمایشگاه MWC رونمایی کند و از قابلیت‌های آن بگوید. در هر صورت، این شرکت اهل کره جنوبی چندین سال است که در حال کار روی این پروژه به نام V می‌باشد و در تازه‌ترین عکس‌های منتشر شده، طرح‌های اولیه‌ای را که این شرکت برای سامسونگ در نظر گرفته بود و آن‌ها را کنسل کرده مشاهده می‌کنیم.

روی هم رفته، طرح اولیه این گوشی که در دسامبر 2017 روی آن کار شده بود، شبیه گوشی‌های قدیمی سامسنگ است و از نظر ظاهر بسیار شبیه به گوشی معرفی شده توسط ZTE با مدل Axon M است. این یعنی Galaxy X یک پنل نمایشگر با نسبت تصویر 16:9 دارد که از نظر طراحی اشتراکات فراوانی با دستگاه های تولیدی سامسونگ دارد که پیش از گلکسی اس ۸ معرفی شدند. همانطور که قبلا هم مشخص شده بود، این گوشی به یک نمایشگر ثانویه هم اندازه با نمایشگر اصلی هم مجهز است که اگر کاربر نیازی به تصویر بزرگتر داشت از آن استفاده می‌کند و اگر نیازی نداشت، می‌تواند آن را ببندد. این گوشی همانند گوشی Axon M همچنین دارای جک 3.5 میلیمتری صدا هم بود. 

حالا در کنار توضیحات درباره طراحی اولیه Galaxy X، جزئیات بیشتری از این گوشی در دسترس نیست و صرفا می دانیم که اسم رمز آن پروژه V بوده و شماره مدل SM-G929F به آن اختصاص یافته است. به هر حال با در نظر داشتن خصوصیات طراحی ظاهری این موبایل و رابط کاربری همیشگی سامسونگ که روی آن دیده می‌شود می‌توان حدس زد که توسعه این موبایل همزمان با عرضه گلکسی نوت ۵ در تابستان سال ۲۰۱۵ اتفاق افتاده است اما برخلاف این نمونه اولیه، گوشی تاشوی سامسونگ طبق انتظارات به یک نمایشگر واقعا تاشو مجهز است که بعد از باز شدن ابعادی برابر با ۷.۳ اینچ پیدا می کند و در وضعیت تا شده ۴.۵ اینچی است.

با این حال، کسانی که به شدت آرزو دارند این گوشی تاشو و هوشمند سامسونگ را داشته باشند باید بدانندکه برای خرید این گوشی باید بر اساس شایعات 2 هزار دلار پرداخت کنند و تمام این شرایط در صورتی است که آن‌ها خوش شانس باشند تا بتوانند از 300 تا 500 هزار دستگاه که از این محصول تولید خواهد شد، به دستشان برسد.

اولین تصاویر از Galaxy X منتشر شدند

اولین تصاویر از Galaxy X منتشر شدند

اولین تصاویر از Galaxy X منتشر شدند

انتهای پیام/

نمونه اولیه Galaxy X +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار