استاندار هرمزگان مطرح کرد؛

توسعه خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان تا پایان سال ۹۸

استاندار هرمزگان از حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان تا پایان سال ۹۸ خبر داد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: مشکلات درمانی استان تا پایان سال ۹۸ حل می‌شود.

فریدون همتی ظهر امروز در نشستی با انجمن صنفی کارگران استان هرمزگان افزود: طرح‌ها و برنامه‌های مهمی برای برطرف کردن مشکلات حوزه بهداشت و  درمان استان در حال اجراست.

وی گفت: افزایش هزار و ۵۴۰ تخت بیمارستانی و ساخت ۳۵۰ خانه بهداشت در استان را از جمله این طرح‌ها عنوان کرد که به سرعت در حال اجرا است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: پیش بینی می‌شود تا پایان سال مالی ۳۵۰ خانه بهداشت در استان به بهره برداری برسد.

فریدون همتی پیش بینی کرد تا پایان سال ۹۸ نیز بیمارستان ۵۳۰ تخت خوابی بندرعباس و ۱۶۰ تخت خوابی میناب به بهره برداری برسد.

در این جلسه اعضای انجمن صنفی کارگری استان خواستار واگذاری زمین رایگان به مساحت دو هزار مترمربع در بندرعباس برای ساخت ۲۰ واحد تشکلات کارگری استان شدند.

اعضای انجمن صنفی کارگری استان با اشاره به مشکلات گسترده جامعه کارگری استان در حوزه بهداشت و درمان و کمبود کادر پزشکی متخصص وخدمات پزشکی در بیمارستان تامین اجتماعی خواهان حل این مشکل شدند.

محمد آشوری تازیانی نماینده مردم بندرعباس درمجلس شورای اسلامی در حاشیه این جلسه گفت: افزایش ۱۹ و نیم درصدی حقوق کارگران یک حرکت رو به جلو برای رفع مشکلات این قشر در جامعه است و امیدواریم با تداوم این حرکت طی سال‌های آینده بخش وسیعی از مشکلات جامعه کارگری در کشور مرتفع شود.

وی افزود: همکاری دسته جمعی در همه طبقات جامعه و همگرایی مسوولان و مردم را مهم ترین راه برای رفع مشکلات اقتصادی و رکود تورمی در کشوردانست.

۵۲ درصد از جمعیت استان هرمزگان عضو جامعه کارگری هستند.

انجمن صنفی کارگری در بخش‌های مختلف به عنوان نماینده بخشی از جامعه بزرگ کارگری استان فعالیت می‌کنند.

کانون انجمن‌های صنفی کارگری در زمینه پیگیری مطالبه‌های قانونی کارگران با نهاد‌های دولتی فعال است.

انتهای پیام/ر

استاندار هرمزگان؛ چشم انداز خوبی در حوزه درمان داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.