همزمان با ماه مبارک رمضان:

۸۱۶۵ بازرسی از صنوف سیستان و بلوچستان انجام شد

مدیر بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: هشت هزار و ۱۶۵ بازرسی در این استان از واحد‌های اقتصادی و اصناف ویژه طرح ضیافت ماه مبارک رمضان انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدرفیع سلطانزاده مدیر بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این طرح از ۲۴ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد با حضور ۱۲۰ بازرس و کارشناس در سیستان و بلوچستان اجرا شد.

سلطانزاده ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده ۵۵۶ تخلف از متخلفان به ارزش چهار میلیارد و ۴۷ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۷۰۱ ریال شناسایی و به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان معرفی شد.

وی گرانفروشی، ارائه نکردن فاکتور خرید و قیمت و رعایت نکردن مسائل بهداشتی را عمده‌ترین تخلفات انجام شده در این مدت در سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

مدیر بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این بازرسی‌ها با هدف پیشگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها، خدمات و پایش مستمر بازار انجام شده است.

سلطانزاده خاطر نشان کرد: مردم سیستان و بلوچستان در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی و احتکار مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام/ع

انجام ۸۱۶۵ بازرسی از صنوف سیستان و بلوچستان

برچسب ها: رمضان 97 ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار