آموزش خط تخصصی لاتین و هنر تذهیب در بیرجند

خط تخصصی لاتین و هنر تذهیب برای اولین بار در انجمن خوشنویسان خراسان جنوبی آموزش داده می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  اسماعیلی مود مسئول انجمن خوشنویسی استان گفت: برای اولین بار در مرکز استان خط تخصصی لاتین و هنر تذهیب زیر نظر مدرسین کارآزموده و مطرح کشوری آموزش داده می شود.

اسماعیلی مود افزود: خط با قلم نی در 5 دوره آموزشی شامل خط مقدماتی، متوسط، خوش، عالی و خط ممتاز در انجمن خوشنویسی برگزار می شود همچنین دوره های تخصصی فوق ممتاز در بیرجند و دوره استادی در تهران آموزش داده می شود.

وی با بیان اینکه هر سال، سه دوره آموزشی در این انجمن برگزار می شود، افزود: دوره های تابستانی از اول تیر تا پایان مرداد برگزار خواهد شد که در آن دو نوع خط تحریری و قلم نی آموزش داده می شود.

مسئول انجمن خوشنویسی استان با اشاره به اینکه در این انجمن یک نفر استاد، 16 نفر فوق ممتاز و 65 نفر با مدرک ممتاز در خراسان جنوبی افراد را آموزش می دهند، اظهار کرد:  علاقمندان برای ثبت نام در دوره های آموزشی می توانند همه روزه به جز ایام تعطیل صبح ها 9 تا 11 و عصرها 17 تا 19 به دفتر مرکزی انجمن خوشنویسی واقع در خیابان مطهری 23 بیرجند و یا در شهرستان های فردوس، قاین، بشرویه، خوسف و خضری دشت بیاض به شعبات رسمی این انجمن واقع در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ط آ

آموزش هنر تذهیب در بیرجند

برچسب ها: خوشنویسی ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.