عملیات نظافت در زمان خشکی زاینده رود دوچندان می شود

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: در زمان خشکی زاینده رود عملیات نظافت رودخانه کاری دوچندان به شمار می رود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به گفته حمیدرضا صبور، در حال حاضر نسبت به گذشته همکاری بیشتر شهروندان در تمیز نگه داشتن رودخانه زاینده رود را شاهد هستیم و همکاری اصفهانی‌ها در این زمینه بسیار قابل توجه است.

وی اظهار کرد: در زمانی که آب رودخانه جاری است، تمیز نگه داشتن رودخانه و کنترل زباله ها آسان‌تر است، زیرا بسیاری از زباله‌ها در آب جاری می شود ولی در حال حاضر که آبی در رودخانه جاری نیست، نظافت از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تأکید کرد: در هر دو حالت جاری بودن آب در بستر رودخانه و یا خشک بودن آن، باز هم مسئولیت کنترل نظافت آن بر عهده این سازمان است، بنابراین در صدد هستیم که بتوانیم از عهده این مسئولیت به نحو احسن همچون گذشته برآییم.

صبور در زمینه تعداد اکیب فعال جهت پاکسازی رودخانه از زباله اضافه کرد: در حال حاضر روزانه ۲۰ نفر از ساعت پنج صبح تا پنج بعدازظهر مشغول به فعالیت هستند که با توجه به شلوغی پارک‌ها در ایام آخر هفته بر این تعداد افزوده می‌شود.

وی در پایان با تشکر از شهروندان اصفهانی جهت تمیز نگه داشتن روخانه خشک زاینده رود، اظهار امیدواری کرد: در آینده نیز همکاری هرچه بیشتر از طرف شهروندان دلسوز اصفهانی را شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

روزانه ۲۰ نفر بستر خشک زاینده رود را نظافت می‌کنند

برچسب ها: شهرداری ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.