خلاصه و نتیجه بازی تیم های کاستاریکا و صربستان

تیم های کاستاریکا و صربستان در چارچوب هفته نخست رقابت های جام جهانی به مصافذ هم رفتند که تقابل این 2 تیم با پیروزی نماینده اروپا به پایان رسید.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته نخست گروه پنجم رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، تیم های کاستاریکا و صربستان، امروز ( یکشنبه )، ساعت 16:30 در ورزشگاه سامارا به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده اروپا موفق شد با تک گل الکساندر کولاروف روی ضربه کاشته به پیروزی یک بر صفر برسد و در صدر جدول گروه E قرار بگیرد.

ترکیب تیم کاستاریکا:

کیلور ناواس، مارکوس اورنیا، جانکارلو گونسالس، سلسو بورگس، اسکار دوراته، یوهان ونگاس، فرانسیسکو کالوو، کریستین گامبوا، داوید گوسمان، جانی آکوستا و برایان رویس

ترکیب تیم صربستان:

استوکویچ، توسیچ، میلیونویچ، ایوانویچ، میترویچ، تادیچ، کولاروف، میلن‌کوویچ، سرخی، ماتیچ، لیاجیچ

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

در این مسابقه، صرب ها با هدایت ملادن کریستاییچ بازی را به خوبی آغاز کردند و موقعیت های زیادی هم برای باز کردن دروازه ناواس داشتند اما با سد دفاعی محکم کاستاریکایی ها روبرو شدند و نیمه نخست با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید اما در نیمه دوم، الکساندر کولاروف روی ضربه کاشته دیدنی در دقیقه 58 یک بر صفر صرب ها را پیش انداخت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا تیم اروپایی با کسب 3 امتیاز در صدر جدول گروه پنجم رقابت های جام جهانی قرار بگیرند.

در این مسابقه، برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع صربستانی زنیت سن پترزبورگ به رکورد تاریخی 104 بازی ملی دست یافت و رکورد دژان استانکویچ، اسطوره تیم ملی صربستان ولاتزیو را شکست. البته او با بازی در مسابقات آینده تیمش، می تواند رکورد بیشترین بازی ملی در کشور صربستان را ارتقا دهد.

همچنین در دیگر دیدار این گروه ، قرار است برزیل و سوئیس از ساعت 22:30 به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانیم:

جام جهانی 2018 روسیه/دیدار تیم‌های کاستاریکا و صربستان

صربستان 1 - کاستاریکا 0/شلیک 3 امتیازی کولاروف، ناواس و یاران را مغلوب کرد

ترکیب تیم‌های کاستاریکا و صربستان مشخص شد

انتهای پیام/

پیروزی صربستان مقابل کاستاریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار