مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گناوه به پایان رسید

ششمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گناوه در ۹ رشته ورزشی بدمینتون، هندبال، فوتسال، تکواندو، رزمی سبک سوپر کنتاکت، شنا، مینی والیبال و کاراته برگزار شد.

مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گناوه به پایان رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خدیجه دشتی مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان گناوه ظهر یکشنبه در آئین اختتامیه این مسابقات گفت: شش سال پیاپی امور ورزش بانوان شهرستان گناوه در ماه مبارک رمضان در رشته‌های مختلف برای ایجاد شور ونشاط و با شعار روزه گرفتن ما را محدود نمی‌کند مسابقات متعددی برگزار می‌کند و با یک اختتامیه خوب و زیبا آن را به پایان می‌رساند.

وی افزود: در واقع برگزار شدن جام‌های ورزشی در قسمت بانوان با توجه به اینکه به صورت همگانی برگزار می‌شود باعث شناسایی استعداد‌های جدید، ایجاد انگیزه و آمادگی رشته‌های ورزشی برای مسابقات در سطوح استانی و کشوری می‌شود.

دشتی تصریح کرد: هزینه برگزاری مسابقات از گرفتن ورودی تیم ها، همکاری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان و مساعدت مدیر کل اداره ورزش و جوانان و همچنین کمک‌های مردمی است.

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان گناوه اظهار داشت: با توجه به اینکه ما از برگزاری این مسابقات نتایج خوبی گرفتیم در هفته تربیت بدنی و ورزش و همچنین دهه مبارک فجر نیز با تعداد رشته‌های بیشتر و با کیفیت بهتر مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

وی بیان داشت: تلاش مجموعه ورزش بانوان شهرستان گناوه ستودنی است و انگیزه و علاقه بسیار بالایی برای پیشرفت ورزش شهرستان دارند.

دشتی یادآور شد: در مسابقات فوتسال حرم اول، نفت دوم، محله سادات سوم، حوادت چھارم و بندر ریگ پنجم شد این مسابقات در دو شب برگزار شد که داوری این مسابقات بر عهده لیلا اسدی، زھرا عباس زاده، زیبا قاسمی و فاطمه فیصلی بود.

وی در ادامه گفت: مسابقات والیبال بانوان جام رمضان با حضور ۷ تیم و به مدت چهار شب در سالن ورزشی حوادث برگزار شد و تیم‌های حوادث، نوجوانان، نفت، دانش آموزی، چهارروستایی، محمد صالحی و امام حسن در این دور از مسابقات حضور داشتند. تیم‌ها در دو گروه به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند و در پایان تیم حوادث توانست مقام اول و تیم‌های نوجوانان و چهار روستایی نیز به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

داوری این مسابقات به عهده خانم‌ها فاطمه عشایری، ناهید غلامی، فاطمه کمالی، عسل ملک زاده و غزل ملک زاده بود و خیری عبدالهی مسئول برگزاری مسابقات بود.

زینب به‌بین از تیم نوجوانان بعنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد.

مسابقات هندبال جام رمضان در بخش بانوان با حضور سه تیم از گناوه، شبانکاره و دشتستان در سالن ورزشی حوادث برگزار شد که در پایان تیم شبانکاره موفق به کسب مقام اول این مسابقات شد و تیم‌های گناوه و دشتستان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

فاطمه رضایی بعنوان بهترین بازیکن با بیشترین گل زده انتخاب شد.

داوری این دور از مسابقات به عهده خانم‌ها ناهید غلامی، سیمین عالی زاده، فاطمه کمالی و مسئول برگزاری مسابقات را خیری عبدالهی بر عهده داشت.

انتهای پیام/م

ششمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گناوه پایان یافت

برچسب ها: جنجال ورزشی ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.