جام جهانی ۲۰۱۸؛

اظهارات سرمربیان تیم‌های ملی آلمان - مکزیک

سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال آلمان و مکزیک در نشست خبری پس از بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

اظهارات سرمربیان آلمان و مکزیکبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب روز نخست گروه ششم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم‌های ملی فوتبال آلمان و مکزیک، (یکشنبه)، ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه لوژنیکی به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده آمریکا موفق شد با تک گل ایروینگ لوسانو به پیروزی یک بر صفر برسد و در صدر جدول گروه E. قرار بگیرد.

پس از این مسابقه، یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان در نشست خبری پس از مسابقه بیان کرد: در نیمه نخست بد بودیم و نتوانستیم مطابق انتظار عمل و حمله کنیم، اما با گذشت زمان و در نیمه دوم موفق شدیم، مکزیک را تحت فشار قرار دهیم، اما مکزیک واقعا رقیب جنگنده‌ای بود و شوت‌های داخل چارچوب زیادی داشتیم، اما در پایان شکست خوردیم.

لوو ادامه داد: هر چه شوت زدیم، توپ نمی‌خواست وارد دروازه رقیب شود و نگران هستیم، اما به آینده نگاه و این بازی را فراموش می‌کنیم. مقابل سوئد نیازمند پیروزی هستیم و هر چند بدون تردید، تحت فشار آن‌ها قرار می‌گیریم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

خوان کارلوس اسوریو، سرمربی تیم ملی فوتبال مکزیک در خصوص این بازی خاطرنشان کرد: در طول ۹۰ دقیقه اعتماد به نفس زیادی داشتیم و بازیکنان به خوبی برنامه‌ها و طرح هایمان را داخل زمین اجرایی کردند. موقعیت‌های خوبی ساختیم و بازیکنان سیستم ۱-۳-۲-۴ را به خوبی در زمین اجرایی کردند. برای کیمیش برنامه داشتیم تا او را کنترل کنیم که این کار را انجام دادیم.

اوسوریو ادامه داد: قدرت انتقال خوبی از دفاع به حمله داشتیم و استحقاق کسب پیروزی بودیم. اتحاد و فداکاری و تلاش بازیکنان ستودنی بود و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:

لحظه به لحظه با اخبار حاشیه‌ای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ روز چهارم

نیمار و یارانش برابر سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی

صربستان ۱ - کاستاریکا صفر /شلیک ۳ امتیازی کولاروف، ناواس و یاران را مغلوب کرد

انتهای پیام/

صحبت‌های سرمربیان آلمان و سوئیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.