مارادونا:سامپائولی با عملکردش مقابل ایسلند باعث ننگ ما شد

فوق ستاره اسبق تیم ملی آر‍‍ژانتین گفت:سامپائولی با عملکردش مقابل ایسلند باعث ننگ ما شد و با این شرایط بعید می‌دانم پس از جام جهانی بتواند به آرژانتین باز گردد.

مارادانو:سامپائولی با عملکردش مقابل ایسلند باعث ننگ ما شد به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت fot mob ؛دیگو آرماندو مارادونا فوق ستاره اسبق تیم ملی آر‍ژانتین و برنده  اسبق جام جهانی پس از تساوی عجیب آر‍ژانتین برابر تیم ملی ایسلند در جام جهانی 2018 این اسطوره دنیای فوتبال به انتقاد شدید سرمربی حال حاضر آرژانتین ،سامپائولی پرداخت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او در ارتباط با خورخه سامپائولی گفت:اگر او بخواهد مانند بازی برابر ایسلند تیم ملی آرژانتین را هدایت کند دیگر نمی تواند به این کشور بازگردد.طرز هدایت او واقعا ترسناک بود .با توجه به اینگه ایسلندی ها قدی نزدیک به 1متر و 90 سانتی متر دارند اما ما توانستیم باز هم  روی بازی های هوایی و زمینی موفق باشیم.

او ادامه داد:من بازیکنان را سرزنش نمی کنم . من سرمربی را سرزنش می کنم که نتوانسته بود این تیم را به خوبی آماده کند .اگر سامپائولی می توانست به خوبی برنامه ریزی کند و 25 بازیکن درخشان و فوق العاده را در ترکیب خود داشته باشد. ولی در حال حاضر می بینیم که آر‍ژانتین در گودالی عمیق فرو رفته و این یک شرم بسیار بزرگ است.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

مارادونا در پایان در رابطه با عملکرد لیونل مسی گفت:بسیار خوب است که مسی پس از تساوی برابر تیم ملی ایسلند خود را دلیل اصلی ناموفقیت این تیم دانست و سر خود را به نشانه ناتوانی به سمت پایین آورده بود.او می تواند در بازی های بعدی شگفتی سازی کند و گل های بسیاری را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید:

نیمار و یارانش برابر سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی

صربستان ۱ - کاستاریکا صفر /شلیک ۳ امتیازی کولاروف، ناواس و یاران را مغلوب کرد

انتهای پیام/

انتقاد سخت مارادونا از سرمربی تیم ملی آرژانتین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار