وزیر ارتباطات خواستار پیگیری فوری پیام دروغ اینترنت رایگان شد

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات طی دستوری صریح، خواستار پیگیری فوری پیام دروغ اینترنت رایگان برای مشترکین همراه اول شد.

دستور وزیر ارتباطات برای احقاق حق مشترکین همراه اولبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات نامه‌ای فوری خطاب به حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با مضمون پیگیری کلاهبرداری صورت گرفته به وسیله ارسال پیامک با کد دستوری خاص برای مشترکین همراه اول ارسال نمود.
پیش‌تر به مناسبت عید سعید فطر برای مشترکین همراه اول پیامکی حاوی کد دستوری #1*5*6*2*100 ارسال شده بود که نوید دهنده 120 گیگابایت حجم اینترنت رایگان برای این مشترکین به مناسبت عید فطر بوده است. حال افرادی که فریب این پیامک دروغ را خورده‌اند متحمل هزینه سرویس حجمی اینترنت به ارزش 200 هزار تومان شده اند.
حال وزیر در واکنش به این اتفاق خواستار شناسایی ارسال کننده پیامک و پیگیری قضایی این اتفاق شده است و همراه اول را موظف دانسته تا مال باختگان را شناسایی و راهکارهای فوری برای حل این مشکل ارائه دهند.
آذری جهرمی ضمن انتشار تصویر این نامه، نوشت:

" بنابر گزارش دریافتی، ۴۵۰هزار نفر از این کد دستوری استفاده کرده بودند. ۴۰۰هزار نفر سیم‌کارت اعتباری، ۵۰هزار نفر دائمی. از این تعداد بسیاری از درخواستها به دلیل کمبود اعتبار موفق نبوده و ۲۰هزار درخواست موفق ثبت شده است. برای همه این ۲۰هزار نفر پیامک ارسال و درصورت عدم تمایل، سرویس آنها لغو و وجوه آنها به آنها مسترد خواهد شد. ضمنا مقرر شد فعالسازی سرویس بدون اخذ تایید از طریق کدهای دستوری متوقف گردد. "

دستور وزیر ارتباطات برای احقاق حق مشترکین همراه اول

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
از وزیر این سوال رودارم چرا به حرفهایی که زدی عمل نمیکنی
آخرین اخبار